عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کدام یک از مطالب تک بروز را می پسندید؟

72nb563tlrzqfluz8pj تجاوز راننده هوسران به “سمیه” در خلوتگاه شیطانی

دختر جوان التماس می‌کرد و راننده شیطان‌صفت در تاریکی خیابان‌های مرکز تهران با سرعت در حرکت بود.

 

 

وقتی داخل خلوتگاه شدند، پسر جوان بی‌اعتنا به اشک‌های طعمه‌اش به اجرای توطئه سیاه خود دست زد.
این شیطان تصور می‌کرد اگر دختر جوان رها شود از ترس آبرویش نزد پلیس نخواهد رفت و حالا در بازداشتگاه انتظار دارد به خاطر گریه‌هایش او را ببخشند.
شب ۴ آذرماه و در حالی که دقایقی از ساعت ۲۱ گذشته بود، خانواده‌ای عصبانی و ناراحت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و خبر از ربوده شدن و اذیت و آزار دخترشان دادند. پدر خانواده به پلیس گفت: دخترم به نام سمیه توسط یک پسرجوان ربوده و به خلوتگاه شیطانی‌اش برده شده است.
با حضور پلیس برای انجام تحقیقات، دخترجوان پیش روی آنان قرار گرفت و گفت: از خیابان شهید قندی می‌خواستم به میدان ولیعصر بروم، سوار یک سمند سفید رنگ شدم، راننده تا میدان فاطمی آمد و ناگهان آنجا تغییر مسیر داد. پرسیدم چرا تغییر مسیر داده، ترافیک را بهانه کرد و گفت این مسیر خلوت‌تر است. کمی که جلوتر رفتیم وی به سمت میدان انقلاب رفت.
وقتی دیدم ماجرا مشکوک است خواستم پیاده شوم ولی وی درها را قفل کرد و با یک پیچ‌گوشتی تهدیدم کرد. حتی چند ضربه هم به سویم نشانه رفت تا بترسم. من که کاملاً ترسیده بودم التماس می‌کردم اجازه دهد بروم ولی وی به حرفم گوش نمی‌داد. آنقدر رفت تا به خیابان وحید نظری رسیدیم. مرا داخل یک خیابان بن‌بست برد، هوا دیگر تاریک شده بود و من همچنان در چنگال این مرد اسیر شده بودم.
سمیه از یک فرصت استفاده کرد و توانست فرار کند، او هنگام فرار موفق شده بود پلاک خودروی سمند سفید را بردارد. سراسیمه و ناراحت به خانه رسید. سعی کرد به خانواده‌اش چیزی نگوید ولی پدر و مادرش با دیدن او آنقدر نگران شده بودند که پای صحبت‌هایش نشستند. سمیه به خانواده‌اش از پسر جوانی که تی‌شرت و شلوار جین به تن داشت و بوی تند الکل از دهانش بیرون می‌زد حرف زد و ماجرا را گفت و این‌گونه کار به دست پلیس سپرده شد.
مأموران تجسس کلانتری ۱۲۹ جامی با شنیدن سرنوشت تلخ این دختر با راهنمایی های سمیه که شماره سمند سفید رنگ و نشانی خلوتگاهی که به آنجا کشیده شده بود و ظاهر و شکل شمایل جوان شیطان صفت را به پلیس داده بود، به در خانه‌ای رسیدند که صاحب سمند سفید حضور داشت.
زن صاحبخانه وقتی در را به روی پلیس باز کرد و با سؤالات مأموران مواجه شد، از دو پسرش حرف زد که یکی همان لحظه خانه بود و دیگری در محل کارش به‌سر می‌برد. پسرش که در خانه بود بیرون آمد، دختر جوان گفت او نبوده ولی متهم شباهت زیادی به این پسر داشته است، مأموران دریافتند جوان شیطان‌صفت برادر وی است. به دنبال وی رفتند اما پیدایش نکردند، بعد از چند ساعت متهم با برادرش تماس گرفت و قول داد خود را به پلیس معرفی کند.
ساعت ۹ صبح ۵ آذرماه متهم وارد کلانتری ۱۲۹ جامی شد، سمیه که با دیدن او انگار همه آن لحظه‌های ناگوار را به خاطر آورده بود به سمت او یورش برد. پسر جوان که محمد نام دارد همه ادعاهای سمیه را انکار کرد. او گفت: «در آن ساعتی که این دختر خانم می‌گوید من در مغازه‌ام بودم و ساعت تصاویر دوربین‌های مداربسته هم نشان می‌دهد این خانم دروغ می‌گوید.»
ادعای ضبط تصاویردوربین‌های مداربسته، مأموران تجسس را به مغازه پسر جوان کشاند. پس از بررسی فیلم مشخص شد محمد به مأموران دروغ گفته است، با این وجود همچنان این جوان ۱۹ ساله اتهام خود را انکار می‌کرد.
با دستور دادیار پرونده، «محمد» راهی بازداشتگاه شد. نیمه‌های شب شده بود که نتوانست به انکار خود ادامه دهد و به افسر نگهبان همه ماجرا را اعتراف کرد. او گفت حالت عادی نداشته و از کاری که کرده پشیمان است و می‌خواهد دخترجوان او را ببخشد.
با این اعترافات پرونده با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۱ تهران به دست پلیس تخصصی سپرده شد تا تحت بررسی بیشتر قرار گیرد.
جوان شیطان‌صفت در این مرحله وقتی بازجویی شد و شنید خانواده سمیه از وی گذشت نمی‌کنند به گریه افتاد و گفت: «آن روز در حال رفتن به خانه بودم که دخترجوان را دیدم و وی را سوار کردم. ابتدا قصدی نداشتم، در مسیر ناگهان وسوسه به جانم افتاد و در میدان فاطمی بودم که به سمت خانه‌مان در نزدیکی انقلاب تغییر مسیر دادم. وقتی دیدم این دختر می‌خواهد سروصدا کند همزمان با بستن قفل‌های در، پیچ‌گوشتی را به سمت دختر وحشتزده گرفتم، وی بیشتر ترسید و تسلیم شد. سریع به خانه رفتم، التماس می‌کرد اما نمی‌دانم چرا گوش‌هایم ناشنوا شده بود.»
وی افزود: «پس از اجرای نقشه شیطانی‌ام با تصور این‌که دختر جوان از ترس آبرویش شکایت نخواهد کرد وی را رها کردم و باور نمی‌کنم وی دست به افشاگری زده باشد.»
جوان شیطان صفت گفت: نخستین بارم بود که دست به چنین حماقتی زده‌ام، می‌دانم نه تنها باعث شده‌ام این دختر و خانواده‌اش دچار یک مشکل شوند بلکه خانواده‌ خودم را نیز به دردسر انداخته‌ام، از همه خجالت می‌کشم و امیدوارم من را ببخشند.
منبع: روزنامه ایران

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز , زنا , ربا , تجاوز به دختر , تجاوز به زن , تجاوز گروهی , تجاوز به دختر ایرانی , تجاوز در خانه , شهوانی , کلیپ تجاوز , کلیپ تجاوز به زن , کلیپ , عکس تجاوز , عکس دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 2094
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

تجاوز جنسی افسران زندان به دختران زندانی

به نقل از نیویورک تایمز افسران امنیتی زندان مینه سوتا با برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و آنان مورد سوء استفاده جنسی قرار می دادند شناسایی و به عنوان مجرم معرفی و چهار تن از آنان تحت درمان و یک تن دیگر به اعدام محکوم شد..

images تجاوز جنسی افسران زندان به دختران زندانی

یکی از این افسران پس از دستگیر شده به تعرض و تجاوز به دها تن از دختران جوان زندانی شده در این زندان اعتراف و اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش این خبرگزاری نام چهار افسر دستگیر شده که محکوم به اعدام اند در خبرگزاری ها به دلیل محرمانه بودن اطلاعات منتشر شده، افشای این رسوایی توسط یکی از زندانیان صورت گرفت این زندانی پس از آنکه رابطه سه ماه خود با یکی از افسران به عنوان قربانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود یک نوشت و از والدین خود تا هر چه زودتر برای آنان کاری انجام دهند.

والدین وی با مشاوره با خبرگزاری نیویورک تایمز از آنان خواست تا برای پایان دادن به ارتباط نادرست اقدام کنند.

این خبرگزاری با ارسال فکس مسئولان زندان را از حضور افسران فاسد مطلع و پس از شناسایی آنان برای درمان از زندان خارج و از مقام های عزل شدند.

براساس حکم ارائه شده برادر نظامی نیکلاس یکی از این پنج افسر به دلیل برقراری رابطه جنسی با ۴ زندانی ۱۵ تا ۱۶ ساله این زندان به اعدام محکوم شده است.

 

منبع : سیمرغ

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 3520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 24 شهريور 1392

هتک حرمت دختر ۱۹ ساله مقابل هزاران نفر در استادیوم

  • 306IMG11134352 هتک حرمت دختر 19 ساله مقابل هزاران نفر در استادیوم

جام حوادث؛ در بازیهای فوتبال آمریکایی و در پی برنده شدن تیم “اوراگون” در مقابل تیم “ویرجینا” در نوتردام،  پس از پایان بازی یکی از بازیکنان تیم دختری ۱۹ ساله را در مقابل دید همه در زمین بازی مورد تجاوز جنسی قرار داد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: یعد از انجام این عمل زشت و وقیحانه که روز شنبه اتفاق افتاد ، دختری که مورد تجاوز قرار گرفته بود شب گذشته به علت مصرف بیش از حد داروهای افسردگی خودکشی  کرد.
این دختر نگون بخت “لیزی سی برگ” نام داشت و دانشجوی سال اول کالج سنت مری بود.
“لیزی” از قبل از خودکشی در نامه ای خطاب به افراد سودجو و شیطان صفت نوشت ، من این کار را برای جلوگیری از تکرار دوباره آن توسط افراد سودجوی دیگر کردم و حاضر نیستم دوباره مورد سوء استفاده رابطه جنسی قرار گیرم.
تاکنون نام بازیکن متجاوز و شیطان صفت امریکایی اجازه انتشار نیافته است و در صورت انتشار، خبرگزاری مربوط مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
بسیاری از دوستان و همکلاسی های “لیزی” برای حمایت از وی و نشان دادن خشم خود از این تجاوز وحشیانه با نوشتن شعار خواستار دستگیری و تنبیه متجاوز شدند.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 3319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 24 شهريور 1392

حامد بهداد توهین زشت حامد بهداد به زنان ایرانی +عکس

توهین زشت حامد بهداد به زنان ایرانی +عکس

 

انتخاب: حامد بهداد اخیرا مصاحبه ای با یک نشریه فارسی زبان خارج از کشور انجام داده است.

حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد گفت: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان – خنده!!!

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 4309
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 25 مرداد 1392

تجاوز به دختری در ملاعام تجاوز به دختری در ملاعام

تجاوز به دختری در ملاعام

 

در این تجاوز گروهی که ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می کردند با حضور بیشتر از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
به گزارش ایران ناز، طبق گزارشهای منتشر شده برادر ۱۱ ساله این دختر که نوجوانی از قبیله گوجار می باشد با دختری از قبیله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند. در حالی این جرم اتفاق می افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره گر این حادثه بودند.

دادگاه قبیله ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند و حفظ نمایند.

جالب به گفتن است که این شیوه طبق عرف بعضی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.

طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 4797
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : جمعه 25 مرداد 1392

 

 

1528781 تجاوز وحشیانه به مادر در حین زایمان / عکس

 

تجاوز وحشیانه به مادر در حین زایمان ….

 

به گزارش نیویورک تایمز؛ بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافیپلیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این پزشک شیطان صفت را دستگیر کند.

 

وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.

 

6456 62162 تجاوز وحشیانه به مادر در حین زایمان / عکس

 

وی متهم به مرگ ۵ نوزاد به همین شیوه شده است.

 

بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله یک دوربین‌های مخفی در مطب وی در بیمارستان اوهایو و همچنین بخش‌های دیگری از بیمارستان که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.

 

همچنین طبق گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر ۲۳ ساله اثبات شد.

 

این پزشک که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن نوزادان افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوازادانشان در این بیمارستان بستری می شوند و پس از به دنیا آمدن از طریق وب سایت اینترنتی خود به حراج می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان مبادرت می نمود.

 

وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف متهم است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پلیس به سر می برد.

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 5595
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 18 مرداد 1392

مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس

مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس

مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس


به گفته مقامات دادگاهی در کارونیانی شمالی مجرم 72 ساله به جرم سوء استفاده جنسی به کودکان دختر 5 ساله با اظهار پشیمانی خواستار بخشش از سوی مقامات دادگاه شد.




جام حوادث؛


به گزارش واشنگتن پست ؛ آلبرت ریک 72 ساله که در شهر مونت گومری آمریکا از سال 1970 کودکان 5 ساله یا بالاتر را مورد تجاوز جنسی قرار می داد با اعتراف به جرم خود در اداره پلیس و خواستار گذشت و بخشش از مقامات پس از تشکیل جلسه امروز دادگاه شد.
وی قربانیان خود را که از بستگان و خویشاوندان دور و نزدیک خود انتخاب می کرد از سال 1970 به مدت 4 دهه به انجام این عمل وقیحانه مبادرت می نمود و پس از گذشت سال ها عذاب وجدان و کابوس های شبانه اقدام به معرفی خود نزد پلیس نمود.
مرد 72 ساله و ارتباط نامشروع با دختران خردسال!/عکس
در حین برگزاری جلسه دادگاه یکی از مادرانی که فرزندش مورد حمله و تجاوز وی قرار گرفته بود به عنوان شاکی خواستار اجرای عدالت شد.
بر اساس رای نهایی دادگاه وی به 15 سال حبس محکوم شد.
باشگاه خبرنگاران
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز , زورگیری , زنا ,
:: بازدید از این مطلب : 4765
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392

پدری که در غیاب زنش به دختر نوجوانش تجاوز می کرد

رسانه‌های پاپوآگینه نو اعلام کردند: دختر نوجوانی که توسط پدرش مورد تجاوز قرار گرفته بود، سر او را از تن جدا کرد.

به گزارش دیلی‌میل، این دختر ۱۸ ساله پس از آن که از سوی پدرش مورد تجاوز قرار گرفت با چاقو سر او را از تن جدا کرد.

شاهدان این حادثه که مخالف تسلیم کردن این دختر به پلیس بودند، اظهار داشتند: او پس از آن که سر پدرش را از بدن جدا کرد، حادثه را به پلیس گزارش و علت آن را نیز بیان کرد.

این گزارش حاکیست، پدر این دختر که اواسط دهه ۴۰ عمر خود را می‌گذارند در زمان غیبت همسر و دو فرزند دیگرش در خانه به دختر نوجوان خود تجاوز کرد.

این دختر تاکید دارد که اقدام شیطانی پدرش او را وادار به این کار کرده و پدرش مستحق مرگ بوده است.

جرائمی همچون تجاوز، قتل و فعالیت‌های جادوگری مشکوک به وفور در پاپوآ گینه نو گزارش می‌شود.

منبع : ایسنا

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث , تجاوز ,
:: بازدید از این مطلب : 4126
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392

18ساعت تجاوز به دختر دانشجو

شرق در گزارشی نوشت: سه مرد جوان که متهم هستند دختری را ربوده، مورد آزار قرار داده و به قتل رسانده‌اند با اعلام رضایت اولیای‌دم برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه رفتند!

این سه جوان متهم هستند سال۸۷ دختر جوانی به نام «سحر» را در منطقه ملارد شهریار به قتل رسانده‌اند. این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد در جریان مرگ دختری قرار گرفتند که به دلیل آزار جنسی و مسمومیت دارویی جانش را از دست داده‌بود. پرستاران به پلیس گفتند سه پسر جوان این دختر را به بیمارستان آوردند و هنوز هم بیرون ایستاده‌اند.

سه جوان که نیما، بابک و حامد نام دارند بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. نیما در تحقیقات گفت: من با سحر آشنا شدم و او را به باغی در حوالی ملارد بردم. دو دوستم هم آنجا بودند. ما به دختر جوان مقدار زیادی قرص خوراندیم و او را مورد آزار جنسی قرار دادیم. قصدمان این نبود، او را بکشیم فقط می‌خواستیم با او رابطه داشته ‌باشیم.

بقیه در ادامه مطلب......
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبار روز,داغترین خبر , کمک مالی ایران به آمریکا , آمریکا , جنگ با آمریکا , حوادث ,
:: بازدید از این مطلب : 4878
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');