عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کدام یک از مطالب تک بروز را می پسندید؟

جدیدترین عکس های نانسی عجرم 2014

 

جدیدترین عکس های نانسی عجرم 2014

 

جدیدترین عکس های نانسی عجرم 2014

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: عکس , نانسی , نانسی عجرم , دانلود آهنگ نانسی عجرم , بیوگرافی نانسی عجرم , عکس های نانسی , عکس جدید نانسی عجرم , عکس لختی نانسی ,
:: بازدید از این مطلب : 2198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

 تجاوز به زن خانه دار و حامله +عكس

 

 

تحقیقات از مرد جوانی که متهم است تحت‌عنوان مامور برق وارد خانه‌ها می‌شد و زنان را مورد آزار قرار می‌داد ادامه دارد.

روزنامه شرق: تحقیقات از مرد جوانی که متهم است تحت‌عنوان مامور برق وارد خانه‌ها می‌شد و زنان را مورد آزار قرار می‌داد ادامه دارد.

چند ماه قبل زنی به ماموران پلیس تهران مراجعه کرد و مدعی شد توسط مردی که خود را مامور برق معرفی کرد، مورد آزار قرار گرفته‌است. این زن به ماموران گفت: زنگ در خانه را زدند. مردی گفت از اداره برق آمده و می‌خواهد کنتور را ببیند.

من هم در را باز کردم. مرد جوان وارد خانه‌شد، آماده شدم به حیاط بروم. یکدفعه دیدم کسی پشت‌در ورودی ساختمان است. او وارد شد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد و مبلغی هم پول سرقت کرد.

بعد از شکایت این زن چند زن دیگر هم در فاصله زمانی یک ماهه به پلیس مراجعه کردند و مدعی شدند مردی به عنوان مامور وارد خانه آنها شده و آنان را مورد آزار قرار داده‌است. یکی دیگر از شاکیان پرونده گفت: متهم به من نزدیک شد و آزارم دادم اما به من تجاوز نکرد و بعد هم با تهدید مرا وادار به سکوت کرد و پول‌هایم را دزدید.

تحقیقاتی که پلیس انجام داد بیانگر آن بود که همه شاکیان، قربانیان یک فرد هستند. با توجه به اینکه تصویر چهره‌نگاری شده مرد ناشناس به دست آمده‌بود پلیس توانست متهم را شناسایی و بازداشت کند. بررسی‌ها نشان داد متهم، فرد سابقه‌داری است و پیش از این نیز به جرم زورگیری بازداشت شده‌است.

متهم در بازجویی‌ها اتهام را رد کرد و گفت:«همه اتهامات را قبول ندارم و با کسانی رابطه برقرار می‌کردم که خودشان راضی بودند و در بقیه موارد فقط سرقت می‌کردم.»متهم زمانی که در برابر یکی از شکات به نام فرزانه قرار گرفت، قبول کرد به وی تجاوز کرده ‌است. با توجه به اینکه فرزانه مدعی بود مورد آزار جنسی قرار گرفته‌است پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد و زن جوان برای بیان شکایت خود در دادگاه حضور یافت.

او گفت:«در خانه بودم که زنگ را زدند فردی که بیرون در بود گفت مامور برق است و برای بازدید کنتور آمده‌است من هم در را باز کردم بعد از چند دقیقه یکدفعه دیدم مرد جوانی وارد خانه شد. او به سمتم حمله کرد و هرچه سعی کردم مقاومت کنم، نتوانستم. او مرا به زور موردتجاوز قرار داد و بعد هم تهدیدم کرد و گفت اگر در این‌باره به کسی چیزی بگویم هربلایی بتواند سرم می‌آورد اما من به پلیس شکایت کردم.»

پزشکی قانونی نیز تایید کرد فرزانه مورد آزار جنسی قرار گرفته‌است. اکنون رسیدگی به این پرونده در شعبه ۷۸دادگاه کیفری استان تهران ادامه دارد و قضات متهم را برای بازجویی در این خصوص احضار کردند. در حالی‌که این بخش از پرونده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفته، پلیس نیز سرگرم تحقیق درباره بخش دیگری از اتهامات مامور قلابی در رابطه با سرقت است. بنا بر این گزارش تا کنون هشت‌شاکی این پرونده شناسایی شده‌اند و بررسی‌ها برای مشخص شدن شکایت دیگر همچنان ادامه دارد. در همین حال حکم اعدام مامور قلابی اداره آب که زنان را مورد تعرض قرار می‌داد در دیوانعالی کشور تایید شد.

اوایل مهرماه امسال زنی با مراجعه به ماموران پلیس آگاهی اردبیل با طرح شکایتی گفت:«صبح امروز پسر جوانی که خودش را مامور اداره آب معرفی می‌کرد وارد خانه‌مان شد. او از من پیچ‌گوشتی خواست اما وقتی وارد خانه شدم به طرفم حمله کرد و با تهدید مرا مورد تجاوز قرار داد.» پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات برای دستگیری پسر متجاوز را آغاز کردند. در حالی‌که تجسس‌های پلیسی ادامه داشت زن دیگری با مراجعه به ماموران، شکایت مشابهی را مطرح کرد.

او در شکایت خود گفت:«پسر جوانی امروز در پوشش مامور اداره آب وارد خانه‌مان شد و با تهدید من و نوزاد شیرخواره‌ام به قتل اقدام به آزار و اذیتم کرد.»با توجه به حساسیت ماجرا تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و متهم ۲۸ساله به نام سعید دستگیر شد. این فرد در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان اردبیل به اعدام و دو سال زندان محکوم شد.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: تجاوز , زنا , ربا , تجاوز به دختر , تجاوز به زن , تجاوز گروهی , تجاوز به دختر ایرانی , تجاوز در خانه , شهوانی , کلیپ تجاوز , کلیپ تجاوز به زن , کلیپ , عکس تجاوز , عکس دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 3050
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

عکس از بارداری خاله شادونه

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: بارداری , عکس حاملگی , کلیپ حاملگی , عکس بارداری بازیگران , بارداری خاله شادونه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2026
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

مرجان رستمی دو هفته پیش در راه بازگشت به خانه همراه خبرنگار دیگر دیوید فورستر مورد حمله و ضرب و شتم و تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست قرار گرفت…..

 تجاوز 30 جوان سیاهپوست به خبرنگار ایرانی+عکس

 

تجاوز گروهی به خبرنگار ایرانی و واکنش مقامات

مرجان رستمی خبرنگار نشریه The Virginian Pilot دو هفته پیش در راه بازگشت به خانه همراه خبرنگار دیگر دیوید فورستر مورد حمله و ضرب و شتم و تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست قرار گرفت.با اینکه رستمی خود خبرنگار مجرب این نشریه میباشد، این نشریه خبری در مورد ضرب و شتم، تجاوز و غیبت یک هفته ای او منتشر نکرد. همچنین گفته میشود پلیس نیز ضاربان را تحت تعقیب قرار نداده و ادعا کرده چندان کاری از دستشان بر نمی آید.
دیروز آقای اورایلی مجری شبکه فاکس با اشاره به این خبر مدعی شد که مقامات محلی قصد سرپوش گذاشتن بر این خبر را دارند چون به نظر میرسد انگیزه های حمله نژادپرستانه بوده است (سیاهپوستان علیه دو سفیدپوست – ایرانی و آمریکایی).

رستمی فارغ التحصیل دانشگاه تگزاس میباشد و قبلاً در نشریه آریزونا رپابلیک کار میکرده است.
نکته قابل توجه اینکه نه تنها رسانه های آمریکایی بلکه رسانه های محلی نیز خبر فوق را در رسانه های خود منعکس نمی کنند، رسانه هایی که گویا به خبر آزار و اذیت حیوانات بیشتر از انسان اهمیت می دهند یا اینکه چون فرد مذکور ایرانی است ظاهرا برایشان اهمیت چندانی ندارد.گفتنی است از چند روز پیش خبر سگ ایرانی به نام «امید» به طور مرتب از رسانه های فارسی زبان ماهواره ای خصوصا “صدای آمریکا” پخش می شود و حتی مجریان آن در فیس بوک اقدام به تبلیغ برای سگ ایرانی می کنند؛اما از خبر ضرب و شتم خبرنگار ایرانی خبری نیست.

 

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: تجاوز , زنا , ربا , تجاوز به دختر , تجاوز به زن , تجاوز گروهی , تجاوز به دختر ایرانی , تجاوز در خانه , شهوانی , کلیپ تجاوز , کلیپ تجاوز به زن , کلیپ , عکس تجاوز , عکس دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 2330
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

72nb563tlrzqfluz8pj تجاوز راننده هوسران به “سمیه” در خلوتگاه شیطانی

دختر جوان التماس می‌کرد و راننده شیطان‌صفت در تاریکی خیابان‌های مرکز تهران با سرعت در حرکت بود.

 

 

وقتی داخل خلوتگاه شدند، پسر جوان بی‌اعتنا به اشک‌های طعمه‌اش به اجرای توطئه سیاه خود دست زد.
این شیطان تصور می‌کرد اگر دختر جوان رها شود از ترس آبرویش نزد پلیس نخواهد رفت و حالا در بازداشتگاه انتظار دارد به خاطر گریه‌هایش او را ببخشند.
شب ۴ آذرماه و در حالی که دقایقی از ساعت ۲۱ گذشته بود، خانواده‌ای عصبانی و ناراحت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و خبر از ربوده شدن و اذیت و آزار دخترشان دادند. پدر خانواده به پلیس گفت: دخترم به نام سمیه توسط یک پسرجوان ربوده و به خلوتگاه شیطانی‌اش برده شده است.
با حضور پلیس برای انجام تحقیقات، دخترجوان پیش روی آنان قرار گرفت و گفت: از خیابان شهید قندی می‌خواستم به میدان ولیعصر بروم، سوار یک سمند سفید رنگ شدم، راننده تا میدان فاطمی آمد و ناگهان آنجا تغییر مسیر داد. پرسیدم چرا تغییر مسیر داده، ترافیک را بهانه کرد و گفت این مسیر خلوت‌تر است. کمی که جلوتر رفتیم وی به سمت میدان انقلاب رفت.
وقتی دیدم ماجرا مشکوک است خواستم پیاده شوم ولی وی درها را قفل کرد و با یک پیچ‌گوشتی تهدیدم کرد. حتی چند ضربه هم به سویم نشانه رفت تا بترسم. من که کاملاً ترسیده بودم التماس می‌کردم اجازه دهد بروم ولی وی به حرفم گوش نمی‌داد. آنقدر رفت تا به خیابان وحید نظری رسیدیم. مرا داخل یک خیابان بن‌بست برد، هوا دیگر تاریک شده بود و من همچنان در چنگال این مرد اسیر شده بودم.
سمیه از یک فرصت استفاده کرد و توانست فرار کند، او هنگام فرار موفق شده بود پلاک خودروی سمند سفید را بردارد. سراسیمه و ناراحت به خانه رسید. سعی کرد به خانواده‌اش چیزی نگوید ولی پدر و مادرش با دیدن او آنقدر نگران شده بودند که پای صحبت‌هایش نشستند. سمیه به خانواده‌اش از پسر جوانی که تی‌شرت و شلوار جین به تن داشت و بوی تند الکل از دهانش بیرون می‌زد حرف زد و ماجرا را گفت و این‌گونه کار به دست پلیس سپرده شد.
مأموران تجسس کلانتری ۱۲۹ جامی با شنیدن سرنوشت تلخ این دختر با راهنمایی های سمیه که شماره سمند سفید رنگ و نشانی خلوتگاهی که به آنجا کشیده شده بود و ظاهر و شکل شمایل جوان شیطان صفت را به پلیس داده بود، به در خانه‌ای رسیدند که صاحب سمند سفید حضور داشت.
زن صاحبخانه وقتی در را به روی پلیس باز کرد و با سؤالات مأموران مواجه شد، از دو پسرش حرف زد که یکی همان لحظه خانه بود و دیگری در محل کارش به‌سر می‌برد. پسرش که در خانه بود بیرون آمد، دختر جوان گفت او نبوده ولی متهم شباهت زیادی به این پسر داشته است، مأموران دریافتند جوان شیطان‌صفت برادر وی است. به دنبال وی رفتند اما پیدایش نکردند، بعد از چند ساعت متهم با برادرش تماس گرفت و قول داد خود را به پلیس معرفی کند.
ساعت ۹ صبح ۵ آذرماه متهم وارد کلانتری ۱۲۹ جامی شد، سمیه که با دیدن او انگار همه آن لحظه‌های ناگوار را به خاطر آورده بود به سمت او یورش برد. پسر جوان که محمد نام دارد همه ادعاهای سمیه را انکار کرد. او گفت: «در آن ساعتی که این دختر خانم می‌گوید من در مغازه‌ام بودم و ساعت تصاویر دوربین‌های مداربسته هم نشان می‌دهد این خانم دروغ می‌گوید.»
ادعای ضبط تصاویردوربین‌های مداربسته، مأموران تجسس را به مغازه پسر جوان کشاند. پس از بررسی فیلم مشخص شد محمد به مأموران دروغ گفته است، با این وجود همچنان این جوان ۱۹ ساله اتهام خود را انکار می‌کرد.
با دستور دادیار پرونده، «محمد» راهی بازداشتگاه شد. نیمه‌های شب شده بود که نتوانست به انکار خود ادامه دهد و به افسر نگهبان همه ماجرا را اعتراف کرد. او گفت حالت عادی نداشته و از کاری که کرده پشیمان است و می‌خواهد دخترجوان او را ببخشد.
با این اعترافات پرونده با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۱ تهران به دست پلیس تخصصی سپرده شد تا تحت بررسی بیشتر قرار گیرد.
جوان شیطان‌صفت در این مرحله وقتی بازجویی شد و شنید خانواده سمیه از وی گذشت نمی‌کنند به گریه افتاد و گفت: «آن روز در حال رفتن به خانه بودم که دخترجوان را دیدم و وی را سوار کردم. ابتدا قصدی نداشتم، در مسیر ناگهان وسوسه به جانم افتاد و در میدان فاطمی بودم که به سمت خانه‌مان در نزدیکی انقلاب تغییر مسیر دادم. وقتی دیدم این دختر می‌خواهد سروصدا کند همزمان با بستن قفل‌های در، پیچ‌گوشتی را به سمت دختر وحشتزده گرفتم، وی بیشتر ترسید و تسلیم شد. سریع به خانه رفتم، التماس می‌کرد اما نمی‌دانم چرا گوش‌هایم ناشنوا شده بود.»
وی افزود: «پس از اجرای نقشه شیطانی‌ام با تصور این‌که دختر جوان از ترس آبرویش شکایت نخواهد کرد وی را رها کردم و باور نمی‌کنم وی دست به افشاگری زده باشد.»
جوان شیطان صفت گفت: نخستین بارم بود که دست به چنین حماقتی زده‌ام، می‌دانم نه تنها باعث شده‌ام این دختر و خانواده‌اش دچار یک مشکل شوند بلکه خانواده‌ خودم را نیز به دردسر انداخته‌ام، از همه خجالت می‌کشم و امیدوارم من را ببخشند.
منبع: روزنامه ایران

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز , زنا , ربا , تجاوز به دختر , تجاوز به زن , تجاوز گروهی , تجاوز به دختر ایرانی , تجاوز در خانه , شهوانی , کلیپ تجاوز , کلیپ تجاوز به زن , کلیپ , عکس تجاوز , عکس دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 2046
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

عکس های مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی 2014 که میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید با تشکر تیم تفریحی تک بروز

 

46

 

29

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: امپیک 2014 , عکس های امپیک 2014 , المپیک زمستانی 2014 , عکس افتتاحیه امپیک زمستانی 2014 ,
:: بازدید از این مطلب : 1293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1392

اس ام اس روز عشق

 اس ام اس روز عشق

به رفیقم زنگ زدم میگم کجایی ؟ میگه : امروز ولنتاینه دارم کادو میخرم . گفتم: شیطون نگفته بودی حالا با کی آشنا شدی؟ گفت : با هیچکس . گفتم: پس واسه کی داری کادو میخری؟
.
.
.
.
گفت : برای مادرم. عشق من مادرمه ….

 

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ هیشکیو ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ
+
+
+
من پذیرای کادوهای شما هستم صرفا جهت ثواب
کور شم اگه جز ثواب نیت پلیده دیگه ای داشته باشم

ولنتاین مبارک

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

اس ام اس روز عشق

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست
ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

به سلامتی اون دخترایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی ادکلن بخرن
+
+
حالا به سلامتی اون پسرایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن ..

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

اس ام اس روز عشق

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو
به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو
من در این دنیا دو چیز میخواهم
یکی تو و دیگری خوشبختی تو

ولنتاین مبارک

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

اس ام اس روز عشق

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که
نمی خوای از دستش بدی .
ولنتاین مبارک

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

اس ام اس روز عشق

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت
عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت
روز ولنتاین مبارک

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که
نمی خوای از دستش بدی .
ولنتاین مبارک

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه،
عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه،
قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه!!!
ولنتاین مبارک عشقم

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

اگر گل بودم تقدیم وجودت میشدم
اگر تار بودم آهنگ دوست داشتن را مینواختم
اگر باران بودم آنقدر می باریدم تا غمهایت را بشویم
دریغا که نه گلم ، نه تارم و نه بارانم
ولی هر چه باشم و هر کجا باشم بیادتم

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است
صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد
صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا

اس ام اس روز عشق, اس ام اس جدید ولنتاین 92,

متن تبریک ولنتاین

ای خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا بگذار
نگاهی ، یادی ، خاطره ای ،
برای آن روز که فراموش خواهیم کرد
که روزی چقدر عاشق بودیم . . .

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , اس ام اس عاشقانه 93 , اس ام اس های دلشکسته , اس ام اس روز عشق , اس ام اس عشاق , پیامک روز عشق , اس ام اس روز ولنتاین , پیامک تبریکولنتاین , هدیه ولنتاین , روز عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 1981
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 25 بهمن 1392

آموزش دوخت مانتو + الگوی دوخت مانتو

آموزش دوخت مانتو + الگوی دوخت مانتو

الگوی این مدل در این شماره الگوی آن را طراحی کرده و نحوه دوخت آن را نیز آموزش داده ایم. این مدل را حتماً با پارچه های کش دار تهیه کنید و الگوی آن را می توانید یکسره برروی پارچه پیاده کنید. برطبق الگوی ارائه این مدل را تهیه کنید.

آموزش دوخت مانتو جدید و الگو در ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: مدل مانتو , ,
:: برچسب‌ها: مدل مانتو , الگو مانتو , الگو لباس , انواع الگو ها , دانلود الگو خیاطی , الگو لباس زنانه , الگو لباس مردانه , مدل انتو 2014 , مدل مانتو جدبد , مدل مانتو اسلامی , مدل های جدید مانتو ,
:: بازدید از این مطلب : 4011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 25 بهمن 1392

یک جمله ی زیبا از طرف خدا :

قبل از خواب دیگران را ببخش ؛

و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام

 

 

 

 

 


تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ!

 

" آنجا که راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "

 

 

 

 

 

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: خدا , خداشناسی , خداپرستی , عکس خدا , جملاتزیبا , جملک خدا , جملات زیبا دربارهخدا , جملات تکان دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 1669
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392

 

 

ای نور چشم ملت ایران خوش آمدی  

        ای یوسف عزیز به کنعان خوش آمدی 

  دیدی که چشم مردم ایران سپید گشت   

       یعقوب وار، در غم هجران خوش آمدی

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: امام آمد , مقاله , 22بهمن , انقلاب اسلامی ایران , ورود امام ,
:: بازدید از این مطلب : 1291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

.... ﺯﻫﺮ ﺟﺪﺍﯾﯽ....

ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﻣﺴﺘﯽ ﮐﺮﺩﻧﻢ...

ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺷﺒﻨﻢ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﮐﺮﺩﻧﻢ...

ﺍﯼ ﺩﻟﻢ ﺯﻫﺮ ﺟﺪﺍﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺭ...

ﭼﻮﺏ ﻋﻤﺮﯼ ﺑﺎﻭﻓﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺭ...

ﺍﯼ ﺩﻟﻢ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﻣﺎﺗﺖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ؟ﺧﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺑﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ...

ﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻬﺎﺭ ﺍﻓﺴﺮﺩﻧﯿﺴﺖ...

ﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻦ ﭘﺮﺳﺘﻮ ﻣﺮﺩﻧﯿﺴﺖ...

ﺁﻩ ﻋﺠﺐ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻢ ﺩﺍﺩ ﺩﻝ...

ﻫﻢ ﺷﮑﺴﺖ ﻭ ﻫﻢ ﺷﮑﺴﺘﻢ ﺩﺍﺩ ﺩﻝ!!!...
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , عکس , تصاویر قلب , عکس قلب , , والپیپر عاشقانه 2014 , جملک , جملک های عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 2349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392

آهنگ جدید و بسیار زیبای آرمان به همراهی میلاد , لیلی به نام مثل همیشه

میکس و مسترینگ: مهیار رحیمی ، موزیک و تکست: میلاد

5b43acca0d8a1939d59bbf78aaa05247 آهنگ جديد آرمان به همراهی میلاد , لیلی به نام مثل همیشه

 

 

دانلود آهنگ – ۳۲۰

دانلود آهنگ – ۱۲۸

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: آهنگ , آهنگ های ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ های روز , دانلود آهنگ خارجی , دانلود آهنگ شاد , دانلود آهنگ محلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392

دانلود آهنگ جدیدو بسیار شنیدنی سامان جلیلی به نام حبس ابد

اهنگ : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران

بزودی

jalili saman دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حبس ابد


 

آهنگ حبس ابد یکی از تراک های آلبوم پرتگاه بوده که تا اواخر سال منتشر میشود

 

دانلود آهنگ – ۳۲۰

دانلود آهنگ – ۱۲۸

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: آهنگ , آهنگ های ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید , دانلود آهنگ خارجی , : آلبوم پرتگاه, آلبوم پرتگاه سامان جلیلی, البوم جدید سامان جلیلی, اهنگ جدید, اهنگ سامان جلیلی حبس ابد, دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی, دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی, دانلود آهنگ حبس ابد سامان جلیلی, دانلود آهنگ سامان جلیلی حبس ابد, دانلود آهنگ های سامان جلیلی, دانلود اهنگ, دانلود اهنگ جدید حبس ابد از سامان جلیلی, دانلود اهنگ حبس ابد, دانلود اهنگ حبس ابد سامان جلیلی, دانلود سامان جلیلی حبس ابد, دانلود موزیک ویدئو سامان جلیلی حبس ابد, سامان جلیلی حبس ابد ,
:: بازدید از این مطلب : 1590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392

آدرس جديد سامانه آموزشي مرواريد جهت انتخاب واحد دانشجويان

10.30.132.245

 

  • آدرس جدید سامانه اتوماسیون اداری دانشگاه فرهنگیان    10.30.132.242                            

 

 

آدرس جدید سامانه دانشجویی مروارید                        10.30.132.245

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: برچسب‌ها: سامانه مروارید , انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان , تغییر یافتن آدرس سامانه مروارید , آدرس جدید سامانهمروارید , سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان , انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان , ثبت مشخصات در سامانه مروارید , ,
:: بازدید از این مطلب : 2727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 18 بهمن 1392
کتاب مجموعه چیستان ها و معماهای زیبا با فرمت جاوا مخصوص گوشیهای موبایل
 

کتاب خواندنی مجموعه ضرب المثل های فارسی مخصوص گوشیهای جاوا

امروزه استفاده از کتاب های اکترونیکی در موبایل بسیار رونق گرفته و اکثر   افراد ترجیح میدهند به جای استفاده از کتاب های کاغذی در گوشی موبایل خود   به مطالعه بپردازند.امروز کتابی بسیار زیبا با عنوان مجموعه ضرب المثل های فارسی که شامل بهترین ضرب المثل های فارسی همراه با معنی و جاهای کاربرد آن ها را با فرمت جاوا برای شما قرار داده ایم که قایل استفاده در اکثر گوشیهای   موبایل میباشد. 

 

http://www.dl.ir-dl.com/user7/pic/Majmoe%20Chistan%26moama.jpg

منبع www.ir-dl.com

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: طراحی ناخن , جاوا , کتاب الکترونیک اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب جاوا , انواع کتاب جاوا , کتاب جاوا اس ام اس , دانلود رایگان کتاب جاوا , دانلود رایگان کتاب های جاوا , دانلو کتاب چیستان , دانلود کتاب معما ,
:: بازدید از این مطلب : 1880
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 بهمن 1392

دانلود کتاب ایده های طراحی آرم و لوگو

Symbols Design Idea eBook

 

 

 

 

طراحی لوگو نیاز به خلاقیت فراوانی دارد. برای طراحی لوگو و آرم نیاز نیست که شما حتما یک متخصص فتوشاپ یا گرافیست حرفه ای باشید. بلکه باید با هوش و ذکاوت بالا بتوانید منظور و پیام را در یک طرح ساده برای مخاطب بیان کنید.

 

در این مطلب، یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را برای شما آماده کرده ایم که حاوی ایده های ناب و خلاقانه برای طراحی لوگو است. در این کتاب لوگوهای متنوع و جزئیات مختلف آنها با کیفیت بالا درج شده است.

 

همانطور که در نمونه لوگوهای عکس بالا نیز مشاهده میکنید، یک لوگوی حرفه ای میتواند در عین سادگی طرح، کاملا گویا باشد. اگر شما به هر دلیل نیاز به طراحی یک لوگو، آرم، یا نشانه ای خاص دارید میتوانید از ایده های موجود در این کتاب استفاده کنید.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب , دانلود کتاب الکترونیک , دانلود کتاب های جدید , دانلود کتاب پی دی اف , دانلود کتاب طراحی لوگو , طراحی لوگو , دانلود برنامه طراحی لوگو , دانلود برنامه طراحی آرم , طراحی بنر , طرح های لایه باز , دانلود برنامه فوتوشاپ , آموزش فوتو شاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 2170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 بهمن 1392

مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

دانلود مجموعه تمام قسمت های پت و مت

 

 

 

 

پت و مت، اسم دو شخصیت دست و پا چلفتی است که همیشه در کارشان خرابکاری میکنند. این شخصیت ها آنقدر معروف هستند که هر وقت کسی کار آسانی را به اشتباه انجام میدهد او را به پت و مت تشبیه میکنیم!

 

انیمیشن های پت و مت داستان زندگی روزانه این دو نفر را روایت میکند. آنها وقتی میخواهند کارهای ساده ای مثل روشن کردن ماشین لباسشویی، یا میخ کردن یک قاب عکس را انجام دهند آنقدر خرابکاری میکنند که مشکلات جدیدی درست میشود. اما نکته جالب این است که آخر سر بالاخره کار را انجام میدهند. ولی نتیجه آن چیزی نیست که باید میشد!

 

انیمیشن پیت و مت با تکنیک عکس برداری لحظه به لحظه ساخته شده است. در این تکنیک، عروسک ها در یک موقعیت ثابت قرار میگیرند و یک فریم گرفته میشود. سپس کمی حرکت داده میشوند و فریم بعدی گرفته میشود. در نهایت این فریم ها پشت سر هم قرار میگیرند تا به صورت یک فیلم در بیایند.

 

اولین قسمت از انیمیشن پت و مت در 12 آگوست سال 1976 پخش شد. و آخرین قسمت آن هم در سال 2004 ساخته و پخش شد. این انیمیشن محصول کشور چکسلواکی بوده و طبق اعلام تهیه کنندگان آن، برنامه ای برای ساخت قسمت های جدید پت و مت وجود ندارد.

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: کلیپ , دانلود انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: پت ومت , دانلود مجموعه پت و مت , دانلود برنامه کودکان , دانلود برنامه کودک , عمو پورنگ , دانلود برنامه های عمو پورنگ , دانلود بره ناقلا , دانلود پت ومت , دانلود مجموعه تمام قسمت های پت و مت ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 2218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 بهمن 1392

دانلود نرم افزار قرآن 3 بعدی

(برای مطالعه قرآن در کامپیوتر) 

همین الان دانلود کنید 

 

 

نرم افزار قرآن 3 بعدی، امکان نمایش کتاب قرآن در کامپیوتر را فراهم میکند. محیط زیبا و 3 بعدی این نرم افزار، کتاب قرآن را شبیه سازی نموده و امکان ورق زدن و رفتن به سر صفحه یا سوره مورد نظر را به کاربر میدهد.

 

این قرآن با خط عثمان طه بوده و طبق چاپ های استاندارد قرآن کریم دارای 604 صفحه است.

 

با استفاده از نوار ابزاری که در سمت راست صفحه قرار دارد، میتوانید صفحه، سوره، و یا جزء مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود قرآن , دانلود کتاب الکترونیک قرآن , دانلود قرآن مخصوص کامپیوتر , قرآن سه بعدی , دانلود نرم افزار قرآن 3 بعدی مخصوص کامپیوتر , برنامه کامپوتر , دانلود نرم افزار های مذهبی , دانلود نرم افزار لپ تاپ , برنامه لپ تاپ , برنامه مذهبی , دانلود برنامهکاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 1620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 بهمن 1392

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام بیخیال از تک بروز

تنظیم : نادر کوهستانی , ترانه : امیر تتلو

c58ed0eeab4712140b94afd507b930ab دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بیخیال

 

ادامه مطلب دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بیخیال

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: آهنگ , آهنگ های ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ خارجی , دانلود جدید ترین آهنگ ها , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آهنگترکی , دانلود آهنگ عربی , دانلود آهنگ لری , دانلود آهنگ خارجی , آکادمی گوگوش , آهنگ روز , مرجع دانلود آهنگ , آهنگ مجاز , آهنگ غیر مجازامیر تتلو, امیر تتلو بیخیال, امیرتتلو بیخیال, امیرتتلوبیخیال, اهنگ امیر تتلو بیخیال, اهنگ بیخیال تتلو, اهنگ تتلو بیخیال, اهنگ جدید تتلو, تتلو اهنگ بیخیال, تتلو بیخیال, دانلود آهنگ امیر تتلو بیخیال, دانلود آهنگ بیخیال امیر تتلو, دانلود آهنگ جدید امیر تتلو, دانلود آهنگ های امیر تتلو, دانلود امیر تتلو بیخیال, دانلود اهنگ بیخیال, دانلود اهنگ بیخیال امیر تتلو, دانلود اهنگ جدید بیخیال از امیر تتلو, دانلود موزیک ویدئو امیر تتلو بیخیال, متن اهنگ بیخیال امیر تتلو ,
:: بازدید از این مطلب : 1913
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 16 بهمن 1392
New-July-ScreenSaver-[PersianMob.Net].gi
 
 
دوست داشتن ات ، هــوس نیست . . .

کـه بــاشـد و نبــاشـد !

نفــس اسـت . . .

تا بــاشم . . .

تا باشی . . .
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , عکس , تصاویر قلب , عکس قلب , , والپیپر عاشقانه 2014 , جملک عاشقانه , جملک های فاز سنگین , جملک ,
:: بازدید از این مطلب : 2392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 بهمن 1392

ما به هم نمیرسیم



ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ…

ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ

ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ !

ﺷــﺎﯾـــــﺪﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــ ــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ … …

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , عکس , تصاویر قلب , عکس قلب , , والپیپر عاشقانه 2014 , مطلب عاشقانه , جملک های عاشقانه , مطالب ,
:: بازدید از این مطلب : 1864
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 بهمن 1392


و من اینو می دونستم
وقتی سر کلاس درس نشسته بودم تمام حواسم متوجه دختری بود که کنار دستم نشسته بود و اون منو “داداشی” صدا می کرد .
به اون خیره شده بودم و آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه . اما اون توجهی به این مساله نمیکرد .
آخر کلاس پیش من اومد و جزوه جلسه پیش رو خواست . من جزومو بهش دادم .بهم گفت:”متشکرم”.

میخوام بهش بگم ، میخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط “داداشی” باشم . من عاشقشم . امامن خیلی خجالتی هستم ….. علتش رو نمیدونم .
تلفن زنگ زد .خودش بود . گریه می کرد. دوستش قلبش رو شکسته بود. از من خواست که برم پیشش. نمیخواست تنها باشه. من هم اینکار رو کردم. وقتی کنارش نشسته بودم. تمام فکرم متوجه اون چشمهای معصومش بود. آرزو میکردم که عشقش متعلق به من باشه. بعد از ۲ ساعت دیدن فیلم و خوردن ۳ بسته چیپس ، خواست بره که بخوابه ، به من نگاه کرد و گفت :”متشکرم ” .
روز قبل از جشن دانشگاه پیش من اومد. گفت :”قرارم بهم خورده ، اون نمیخواد با من بیاد” .
من با کسی قرار نداشتم. ترم گذشته ما به هم قول داده بودیم که اگه زمانی هیچکدوممون برای مراسمی پارتنر نداشتیم با هم دیگه باشیم ، درست مثل یه “خواهر و برادر” . ما هم با هم به جشن رفتیم. جشن به پایان رسید . من پشت سر اون ، کنار در خروجی ، ایستاده بودم ، تمام هوش و حواسم به اون لبخند زیبا و اون چشمان همچون کریستالش بود. آرزو می کردم که عشقش متعلق به من باشه ، اما اون مثل من فکر نمی کرد و من این رو میدونستم ، به من گفت :”متشکرم ، شب خیلی خوبی داشتیم ” .
یه روز گذشت ، سپس یک هفته ، یک سال … قبل از اینکه بتونم حرف دلم رو بزنم روز فارغ التحصیلی فرا رسید ، من به اون نگاه می کردم که درست مثل فرشته ها روی صحنه رفته بود تا مدرکش رو بگیره. میخواستم که عشقش متعلق به من باشه. اما اون به من توجهی نمی کرد ، و من اینو میدونستم ، قبل از اینکه خونه بره به سمت من اومد ، با همون لباس و کلاه فارغ التحصیلی ، با وقار خاص و آروم گفت تو بهترین داداشی دنیا هستی ، متشکرم.
میخوام بهش بگم ، میخوام که بدونه ، من نمی خوام فقط “داداشی” باشم . من عاشقشم . امامن خیلی خجالتی هستم ….. علتش رو نمیدونم .
نشستم روی صندلی ، صندلی ساقدوش ، اون دختره حالا داره ازدواج میکنه ، من دیدم که “بله” رو گفت و وارد زندگی جدیدی شد. با مرد دیگه ای ازدواج کرد. من میخواستم که عشقش متعلق به من باشه. اما اون اینطوری فکر نمی کرد و من اینو میدونستم ، اما قبل از اینکه بره رو به من کرد و گفت ” تو اومدی ؟ متشکرم
سالهای خیلی زیادی گذشت . به تابوتی نگاه میکنم که دختری که من رو داداشی خودش میدونست توی اون خوابیده ، فقط دوستان دوران تحصیلش دور تابوت هستند ، یه نفر داره دفتر خاطراتش رو میخونه،دختری که در دوران تحصیل اون رو نوشته. این چیزی هست که اون نوشته بود:
تمام توجهم به اون بود. آرزو میکردم که عشقش برای من باشه. اما اون توجهی به این موضوع نداشت و من اینو میدونستم. من میخواستم بهش بگم ، میخواستم که بدونه که نمی خوام فقط برای من یه داداشی باشه. من عاشقش هستم. اما …. من خجالتی ام … نمی‌دونم … همیشه آرزو داشتم که به من بگه دوستم داره. ….
ای کاش این کار رو کرده بودم …………..”ا
شاید شبیه قصه ی من باشه : آخه من خجالت می کشم بهت بگم

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: داستان , داستان عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: داستان , داستان های عاشقانه , داستان روزانه , داستان های بروز , داستان عاشقانه , داستان کوتاه , رما , دانلود رمان , کتاب داستان , دانلود کتاب داستان , دانلود رمان , داستان ترسناک , داستان آموزنده , داستان های آموزنده , داستان بهلول , داستان خنده دار ,
:: بازدید از این مطلب : 1507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 بهمن 1392

 

 

            پیامک عاشقانه و دلشکسته            

                     پیا

ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !
.
.
.

 

دلم کمی تو را…
دروغ چرا؟؟!!
خیلی تو را می خواهد…
.
.
.
زیبایی ات
دیکتاتوری است
که کلمات را در من به گلوله می بندد !
هر لحظه ،
شعری در من شهید می شود ❤
.
.
.
وَقـتیـــ کِنـــارَمیـــ ـــ ،
جــــایــیـــــ بـَــــرای ِ هیــچ شِتـابـیـــ ـــ نـیستـ ـــ ..
مَقـصَـــــد ،
هَمـــــینـــ حُضـــ ـــور ِ مـَــــن و تـُـــوسـتـــــــ
.
.
.
مدتهاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیـــــــــــــس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام . . .
.
.
.
دوست داشتن یه نفر دیوونگیه،
دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست
دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست،
اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه . . .
.
.
.
وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ
و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !
محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق…
اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ…
.

 

 

-----------------"ادامه مطلب"-----------------

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , اس ام اس عاشقانه 93 , اس ام اس های دلشکسته ,
:: بازدید از این مطلب : 1885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 بهمن 1392

کد یک اسلایدر قدرتمند و زیبا (سایکل) که در تک بروز میتوانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید

امروزه با توجه به رقابت شدید در وبلاگ نویسی ، کوچک ترین تفاوت در ارائه با کیفیت تر مطالب می تواند شما را در موفقیت در وبلاگ نویسی و جذب مخاطب یاری کند.
بی شک استفاده از اسلایدر حرفه ای می تواند یکی از راه های مناسب برای ارائه زیباتر و حرفه ای تر مطالب وبلاگ یا سایت باشد. به قول معروف یک عکس به اندازه هزار کلمه می ارزد.
این بار سایت یک کد ، اسلایدر حرفه ای سایکل را به شما وبلاگ نویسان و وبمستران عزیز تقدیم می کند. اسلایدر سایکل از ۲۷ نوع اسلایدر زیبا و ۳۲ افکت شروع و پایان بهره می برد که تنوعی باور نکردنی را برای ایجاد اسلایدر در اختیار شما می گذارد و نیاز شما را در زمینه اسلایدر ها برای همیشه برطرف می کند.
یکی از ویژگی های دیگری که مد نظر بوده است امکان استفاده همزمان از چند اسلایدر در وبلاگ یا سایت بوده است.
در پایان از حمایت های شما عزیزان تشکر می کنم . لطفا ایراد های احتمالی را به ما اطلاع دهید.
از اسلایدر سایکل لذت ببرید ، روز خوش ، تنظیم: سید رسول موسوی

با توجه به تحریم سایت یک کد توسط بلاگفا برای استفاده ازین اسلایدر در بلاگفا بعد از دریافت کد از سایت ، تمام کلمات ۱code را به qod تغییر دهید.

منبع:وان کد

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ,وبلاگ نویسی , کدهای وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: کداسلایدر , اسلايدر تصاوير, اسلایدر, اسلایدر تصاویر, اسلایدر حرفه ای, اسلایدر حرفه ای سایکل, تصاویر, جی کوئری, دکمه های کنترلی, زیبا, وبلاگ, وبلاگ نویس, وبلاگنویس , کد اسلایدر حرفه ای , کد اسلایدر شیک وبلاگ , کد سایت , کد نویسی , کد های وبلاگ , ابزار وبلاگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 3206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 بهمن 1392

 اسلایدر برای وبلاگ

در ادامه این مطلب قصد دارم ابزار اسلایدر را که بسیاری از دوستان و عزیزان درخواستش را داشتند معرفی کنم 

این ابزار متعلق به سایت http://developers.slidedeck.com/  است که اگر کمی بر زبان مسلط باشید در آن قالب های متعدد و امکانات خوبی را برای این ابزار می یابید

برای دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ,وبلاگ نویسی , کدهای وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: کد وبلاگ , کد حرفه ای وبلاگ , کد برای وبلاگ , کد جاوا برای بلاگفا , انواع کد های وبلاگ , کد اسلایدر وبلاگ , کد اسلایدر زیبا برای وبلاگ , کد سایت , کد اسلایدر حرفه ای وبلاگ , کد اسلایدر بلاگفا , کد اسلایدر جذاب , کد های اسلایدر لوکس بلاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2587
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 بهمن 1392

 

تصاویر جدید عاشقانه و قلب و دلشکسته

آدمها اشتباه میکنند دنبال خوشبختی میگردن ،

خوشبختی پیدا کردنی نیست ،

ساختی است !

 

عکس عاشقانه جدید-شمع

عکس عاشقانه جدید

 

عکس عاشقانه

تصاویر بینظیر دلشکسته

جدید عاشقانه

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , عکس , تصاویر قلب , عکس قلب , , والپیپر عاشقانه 2014 ,
:: بازدید از این مطلب : 2992
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

 

مجموعه ای از تصاویر و عکس های متحرک عاشقانه و احساسی در تک بروز

عکس عاشقانه و قلب

عکس عاشقانه2013

عکس عاشقانه جدید

عکس عاشقانه جدید

 

عکس عاشقانه جدید 2013

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , عکس , تصاویر قلب , عکس قلب , , والپیپر عاشقانه 2014 ,
:: بازدید از این مطلب : 2159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

 

لیلا فروهر

عکس های کودکی بازیگران و افراد مشهور

 

گوگوش (فائقه آتشین)

عکس های کودکی بازیگران و افراد مشهور

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس های جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس گوگوش , عکس لیلا فروهر , عکس کودکی گوگوش , عکس لختی گوگوش , عکس لیلا فروهر , عکس کودکی لیلا فروهر ,
:: بازدید از این مطلب : 2727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

گالری جدید از تصاویر الناز شاکر دوست بازیگر محبوب و جذاب سینمای ایران

 

 

عکس جنجالی الناز شاکردوست

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس بازیگران ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: عکس بازیگران ایرانی , تصاویر بازیگران , عکس های لو رفته بازیگران , عکس جنجالی بازیگران , عکس های شخصی بازیگران , عکس الناز شاکردوست , عکس بی حجاب بازیگران ایرانی , عکس بازیگران ایرانی در خارج , گالری عکس بازیگران , عکس جدید بازیگران ایرانی , عکس لختی بازیگران , عکس های لو رفته الناز شاکردوست ,
:: بازدید از این مطلب : 2950
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

دختر زیبای ایرانی

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

رامونا امیری دختر ایرانی کانادایی با اصلیت آشوری-فارسی زبان از آذربایجان غربی است که برنده مسابقات دوشیزه دنیا کانادا در سال ۲۰۰۵ میلادی شد و به مرحله نهایی مراسم زیبایی دوشیزه دنیا راه یافت.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

این دختر ایرانی در شهر مونترآل به دنیا آمده و رشته زیست شناسی را در دانشگاه ونکوور آموخته است.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

عکس دختر ایرانی ملکه زیبایی کاناد

پدر و مادر رامونا ایرانی و پدرش از اهالی ارومیه و آشوری های ایران است. رامونا به زبان های انگلیسی، فرانسه، فارسی و آشوری صحبت می کند. رامونا با رد این موضوع که جهان غرب تنها به زیبایی زنان اهمیت می دهد گفته است که در مسابقات دختر شایسته علاوه بر زیبایی موضوع تحصیلات هم مورد توجه قرار می گیرد. این مسابقات بیشتر از سوی شرکتهای بزرگ تجاری و به هدف گرم کردن بازار تبلیغات تجاری برگزار می شود و از تمام دختران زیبا برای شرکت در اینگونه جشنواره ها دعوت می شود اما دختران ایرانی که پدر و مادر دارند در اینگونه مسابقات هرگز دختر شانرا نمی فرستند زیرا از این دختران به بهانه ای شرکت کننده مسابقه زیبایی جذابترین عکسها تهیه شده در بروشور محصولات استفاده می شود و در سایتهای هرز نیز با عنوان زیباترین دختر ایرانی یا زیباترین دختر جهان با وسعت جهانی نشر می شود تا هوس بازان با دیدن عکس زیباترین دختر ایرانی کیف کنند!

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس دختران , ,
:: برچسب‌ها: عکس دختر , عکس دختران تهرانی , عکس دختر کرجی , عکس دختران فیس بوک , عکس دختران ایرانی , عکس های جدید دختران زیبای ایرانی , عکس لو رفته دختران , عکس ایرانی , کلیپ ایرانی , عکس دختران زیبا , عکس دختران ژاپنی , عکس دختران خارجی , عکس زنان ایرانی , عکس زن , تصاویر دختران ایرانی , تصاویر زیبای دختران , عکس دخترجوان ,
:: بازدید از این مطلب : 2480
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: دنیای مد , طراحی ناخن , ,
:: برچسب‌ها: طرح ناخن , طرح عروسکی ناخن , طرح ناخن عروس , طرح های متفاوتبر روی ناخن , طرح بر روی ناخن عروس , طرح های جدید ناخن , طرح دخترونه ناخن , طرح ناخن 2014 , آرشیو طرح های ناخن , گالری طراحی ناخن , طراحی ناخنعروس , طراحیناخن20144 ,
:: بازدید از این مطلب : 1648
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

آرایش لب عروسکی

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: دنیای مد , مدل آرایش عروس , ,
:: برچسب‌ها: مدل آرایش لب , آرایش لب عروس , آرایشلب عروسکی , آرایش لب دخترانه , مدل های آرایش لب , ترفند های آرایش لب , آرایش لب عربی , آرایش لب زیبا , مدل های آرایش لب جدید , آرایش لب 2014 , آرایش لب براق , آرایش لب جذاب , آموزشآرایش لب ,
:: بازدید از این مطلب : 3362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

مجموعه بی نظیرو متفاوت طراحی بر روی ناخن مخصوص عروس خانم ها  در وبسایت تک بروز

 

bridal-nails-1

طرح های آماده برای ناخن

bridal-nails-3

زیباترین طرح های ناخن

wedding-nails-2

طراحی بر روی ناخن

wedding-nails-3

طرح ناخن عروس

wedding-nails-9

 

wedding-nails-12

 

wedding-nails-21

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: دنیای مد , طراحی ناخن , ,
:: برچسب‌ها: طرح ناخن , طرح عروسکی ناخن , طرح ناخن عروس , طرح های متفاوتبر روی ناخن , طرح بر روی ناخن عروس , طرح های جدید ناخن , طرح دخترونه ناخن , طرح ناخن 2014 , آرشیو طرح های ناخن ,
:: بازدید از این مطلب : 1703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

در این مقاله از سایت آرایشیک چند نمونه از متفاوت ترین آرایش چشم را به شما ارائه می دهیم :

این سبک آرایش چشم از سبک های جدید سال می باشد ، در این نوع آرایش علاوه بر آرایش چشم با رنگ های  جدید ، چشم ها با پولک های تزئینی ، سایه های پولکی و براق و سایر لوازم آرایشی تزئینی تزئین می شوند ، شما می توانید با الهام از این طرح ها و البته با توجه به سلیقه ی فردی خود از رنگ ها و طرح های دیگری نیز استفاده کنید.

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمونه هایی از متفاوت ترین آرایش چشم

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: دنیای مد , مدل آرایش چشم , ,
:: برچسب‌ها: آرایش چشم , آرایش چشم عروس , آرایش چشم نامزدی , آرایش چشم عربی , آرایش چشم خارجی , آرایش چشم 2014 , آرایش پلک چسم , مدل آرایش چشم متفاوت , مدل های جدید آرایش چشم , مدل آرایش چشم ساده , مدل های بی نظیر آرایش چشم , زیباترین مدل های آرایش چشم , آرشیو آرایش چشم عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 1844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

 

بی حجابی یعنی باکلاسی؟!

 

پس ما داریم در داشتن کلاس با حیوونا رقابت میکنیم؟!

 

بی حجابی یعنی تمدن؟! پس حیوونا از ما متمدن تر هستن؟!

 

جهت اطلاع اونی که گفت “بی حجابی یعنی آزادی !

 

بی حجابی عین اسارته!

 

اونقدر اسیر هوس و چشم بیمار و خواسته ی کثیف این و اون بشی

 

که خودتو و ارزش خودتو فراموش کنی!

 

اونقدر اسیر میشی که تا خودتو مترسک نکنی پاتو از خونه بیرون نمیذاری!

 

باز جهت اطلاع اونی که گفت “مهم اینه که دل پاک باشه”!

 

از کوزه همان برون تراود که در اوست!

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: حجاب , حجاب و عفاف , مطالب حجاب , حجاب دختر , حجاب مجاز , عکس حجاب , مقاله حجاب , مطلب درباره حجاب , خواهرم حجاب , ,
:: بازدید از این مطلب : 1643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه , 93تصاویر عاشقانه , عکس احساسی ,
:: بازدید از این مطلب : 2186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

رخ به رخ کــه شــدیم من مات شدم وتو …

چون پادشاهی کـه از اینگونه فتح ها زیاد دیده است ،

بی اهمیت رد شدی …

.

.

.

دوستیمان بازی حکمی بـــود که من از دل مایه گذاشتم و تو ازخشت

.

.

.

آن روزها گنجشک را رنگ می کردند جای قناری می فروختند، این روزها هوس را رنگ میکنند جای “عـــشق” می فروشند …

آنروزها مال باخته می شدی و این روزها دل باخته …

.

.

.

تو را چه به فرهاد !

یک فــــرهاد بود و یک بیستون عاشقی !

توهمین یــک وجب دیوار را بردار من باورت میکنم …

.

.

.

هی رفیق ” زمان ” است که وفاداری تو را ثابت میکند

نه ” زبان ” …

.

.

.

عزیزم چه زیبـا اجرا میکنـی خط به خط

تمام گفتــــه هایم را …

تمام خواســـته هایم را …

هه !!!

امـــــا برای دیگری …

.

.

.

بافنده خوبی نیستی …

پــــــــــــــــس

واسه من قصه نباف …

.

.

.

” حوا ” بودن تاوان سنگینی دارد …

وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم

” هوا ” نیاز دارند …

.

پیامک عاشقانه تکبروز

.

دلت را به هــر کسی نسپار …

این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهــره میخواهند

.

.

.

گاهی به بعضی ها باید بگی عزیزم اگه بــرام بزرگ شده بودی فقط به خاطر خطای دیدم بود ، میدونی که من آستیگماتم …

.

.

.

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل می کرد !

چه رنجی میکشد او وقتی هوا ابری است …

.

.

.

گفتم : فراموشت میکنم !

گفت : نمیتونی …

رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت : دیدی نمیتونی !؟

گفتم : شمــــــا ؟

.

.

.

ســرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من …

بـــر تن کن دروغ هایی را که بافتی …

.

.

.

من خیلی “ با احساسم ”

اما حواست ؛ تنفر هم یه حسه !

.

اس ام اس عاشقانه وفاز سنگین 93

.

عزیز من …

شــما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه بــه حرف هات

.

.

.

از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات میزنند !

این مــردمان تنها به شــرط چاقو دل می برند …

.پرتال تفریحی تک بروز.

.

دیگر بوی آدمیزاد هم نمی دهیم !

گرگ ها هم دیگر برای خوردنمان ناز میکنند …

.

.

.

سراب هم که دیدی تظاهر کن که داری ازش آب میخوری و سیراب میشی …

نذار به دروغش افتخار کنه …

.

.

.

تلفنت بوق اشغال میزند ،

گوشی را بد گذاشته ای یا دلت را ؟

.

.

.

مشترکم بودی کــه در دسترس نبودی !

خاموشــت کردم تا ابد …

.

.

.

درسته که یه خط داری …

اما …

هفت خطی …

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: جوک و اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 , اس ام اس عاشقانه , عاشقانها , پیامک عاشقانه 93 , اس ام استیکه دار , اس ام اس فاز سنگین , SMS تیکه دار دی ماه , اس ام اس تیکه دار و طعنه زدن دی ماه , اس ام اس تیکه دار واسه کسی که دلمو شکسته , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید دی ماه , اس ام اس زبون درازی , اس ام اس سنگین و تیکه دار , اس ام اس طعنه زدن دی ماه , اس ام اس طعنه و کنایه , اس ام اس نیش دار , اس ام اس کنایه زدن , اس فاز غم و تیکه دار , یامک تیکه دار نابود کننده , پیامک تیکه دار و قاز بالا , دی ماه پیامک جدید , پیامک طعنه دار دی ماه , ,
:: بازدید از این مطلب : 1895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 13 بهمن 1392

         تصاویر ویژه عاشقانه از تک بروز              

 

 

عکس های عاشقانه (2)

.

عکس های عاشقانه (2)

.

عکس های عاشقانه (2)

 

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: عکس عاشقانه , تصاویر عاشقانه , عکس احساسی , دوست دختر , تصاویر جدید عاشقانه , عکس عاشقانهجدید , عکس قلب , عکس قلب شکسته , واپیپر عاشقانه , عکس عاشقانه 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 3155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : شنبه 12 بهمن 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->