عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کدام یک از مطالب تک بروز را می پسندید؟

۰ دزد میل جنسی زنان!!!


 

آیا پیش از این، تمایل زیادی برای رابطه جنسی داشتید؟ اما حالا؟ نه خیلی. اگر شما نیز از سندروم “عزیزم، امشب نه” رنج می برید (یعنی کاهش میل جنسی)، بدانید که تنها نیستید. بر اساس آمارها حدود ۴۰ میلیون از زنان آمریکایی از کاهش میل جنسی رنج می برند. در ادامه با ۱۰ دلیل شایع و شگفت انگیز آشنا می شوید که چرا میل جنسی شما ناگهان سقوط کرده و چگونه می توانید آن را به اوج برسانید.

ببینید در ادامه مطلب...

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: میل جنسی , سوالات جنسی , جنسی در زنان , روش های آمیزش , اتاق خواب , مردان , سوالات جنسی زنان , اندام جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 8664
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : سه شنبه 18 آذر 1393

راههای افزایش لذت جنسی,ارگاسم در زنان,چگونگی تحریک جنسی زنان

رازهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی
آیا مایلید به قهرمان همسر خود تبدیل شوید؟ پس نگران اندازه آلت تناسلی خود نباشید ، در عوض یادگیری درباره رساندن زنان به اوج لذت جنسی را آغاز کنید.
اغلب موضوع به همان سادگی که به نظر می رسد نیست، بلکه شما می بایست به استادی در پیش نوازی تبدیل شوید؛ همچنین باید در مورد دو نقطه حساس یاد بگیرید که در صورت تحریک شدن منجر به رسیدن خانم به اوج لذت جنسی می شوند و شناختن حالتی در رابطه جنسی که بیشترین اثر را در رساندن وی به اوج لذت جنسی دارد، موضوع ناراحت کننده ای، نیست (نکته: حالت قرار گرفتن مرد در بالا جزو آنها نیست.)

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: اوج لذت جنسی , رازهای جنسی زنان , لذت جنسی در زنان , نقطه جی , دخول از عقب , آموزش جنسی , راه های آمیزش ,
:: بازدید از این مطلب : 2346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 11 خرداد 1393

 

مسائل جنسی زنان,سوالات جنسی,رابطه جنسی دردناک

پاسخ به تعدادی از سوال های جنسی زنان
براي بيشتر مردم، به ويژه خانم‌ها، همواره سوال‌هاي زيادي در خصوص مسائل جنسي مطرح است. شايد بسياري از اين پرسش‌ها ساده به‌نظر برسند و پاسخ‌هاي ساده‌اي نيز داشته باشند...

اما گروهي ديگر از اين پرسش‌ها، پرسش‌هايي هستند که مردم، به‌ويژه زنان، از پرسيدنش شرم دارند و چه بسا عمري را بدون پرسيدن و پاسخ گرفتن سپري کنند و احيانا با عوارض ناشي از آن دست و پنجه نرم کنند و به وضعيت حادتري دچار شوند. اين در حالي است که بسياري از اين پرسش‌ها پاسخ‌هاي طبيبانه ساده‌اي دارند که دانستنش مي‌تواند به بهبود بيمار کمک کند. در این مطلب به بررسي 5 مورد از رايج‌ترين سوال‌هايي كه در اين خصوص مطرح است، پرداخته‌ايم...

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: جنسی , سوالات جنسی , جنسی زنان , خونریزی زنان , زایمان در آب , زایمان طبیعی زنان , عکس زایمان , واژن زنان , خشکی واژن , قائدگی , کاهش درد قائدگی , مسائل جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : یک شنبه 11 خرداد 1393

 

در کشور ما عوامل متفاوت اجتماعی و فردی در بروز پدیده طلاق مداخله می نمایند. گرچه نقش عوامل مختلف بر اساس نظام فرهنگی ـ شخصیتی و ساختار روابط اجتماعی ...

طلاق به عنوان یک مسئله اجتماعی که در برگیرنده انحلال قانونی ازدواج و جدایی زن و شوهر می باشد، به لحاظ تأثیرات گسترده در روند رشد جمعیت و همچنین دگرگونی ساختار خانواده حائز اهمیت به سزایی می باشد.

به واسطه همین امر، سازمان ثبت احوال در کنار درج دو واقعه مرگ و میر و ولادت به ثبت آمار ازدواج و طلاق های جاری سالانه می پردازد و این آمارها به عنوان منبع بررسی های کارشناسی توسط صاحب نظران و محققان مورد بهره برداری واقع می شوند.

البته به واسطه عدم دسترسی به تعداد واقعی افراد در معرض ازدواج، ویژگی های افراد مطلّقه، عدم دسترسی به اطلاعات مربوط به سایر تحولات جمعیتی همچون نرخ رشد جمعیت آمارهای مذکور به تنهایی بیانگر تصویر واقعی جامعه نخواهند بود. خاصه آنکه در برخی از مناطق مرزی همچون سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد و ایلام ثبت دقیق آمار ازداوج ها و طلاق های صورت پذیرفته به واسطه رویکردهای سنتی، فرهنگ قومی و عدم آشنایی و دسترسی آسان به سیستم اداری و ثبتی جامعه صورت نمی پذیرد.

در این نوشتار ضمن بررسی وضعیت طلاق در کشورمان طی سال های اخیر نسبت طلاق به ازدواج در سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به علل و عوامل مؤثر بر طلاق در حوزه های مختلف اقتصادی، شخصیتی و ارتباطی بر آثار و پیامدهای منفی ناشی از طلاق بر فرزندان، والدین و اجتماع تأکید می گردد و در نهایت راهکارها و پیشنهاداتی به منظور پیشگیری و کاهش تبعات منفی حاصل از طلاق ارائه می گردد.

علل و عوامل مؤثر بر طلاق

در کشور ما عوامل متفاوت اجتماعی و فردی در بروز پدیده طلاق مداخله می نمایند. گرچه نقش عوامل مختلف بر اساس نظام فرهنگی ـ شخصیتی و ساختار روابط اجتماعی و الگوهای هنجاری در اجتماعات و ادوار گوناگون، تفاوت های زیادی دارد. اما تأکید بر مهم ترین عوامل تأثیرگذار در شناخت زیرساخت های طلاق بسیار گره گشا است. بر این اساس مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر طلاق را می توان بر اساس محورهای ذیل دسته بندی نمود.

 

1. عوامل اقتصادی مؤثر بر طلاق

 

2. عوامل شخصیتی مؤثر بر طلاق

 

3. عوامل ارتباطی بین زوجین

 

4. عوامل اجتماعی مؤثر بر طلاق

 

1. عوامل اقتصادی مؤثر بر طلاق

آثار و پیامدهای ناشی از طلاق

 

طلاق به عنوان یک مسئله اجتماعی می تواند زمینه بروز بسیاری از مسائل و پیامدهای متفاوت و بعضا زمینه بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر در سطوح فردی و سطوح اجتماعی فراهم آورد. از یک سو این آثار و پیامدها می تواند عوارضی را برای زنان و مردان و از سوی دیگر برای فرزندان به همراه داشته باشد.

 

الف: آثار و عوارض منفی طلاق بر زنان مطلّقه

 

مشکلات اقتصادی و معیشتی، تن دادن به ازدواج های موقت و یا خارج از عرف اجتماعی، افسردگی، سرخوردگی و کاهش رضایت از زندگی، پذیرش نقش های چندگانه و تعدد نقش ها، روی آوردن به آسیب هایی همچون قتل، خودکشی، اعتیاد، فحشا، سرقت، انزوا و اختلال در مناسبات و تعاملات اجتماعی، مشکلات جنسی و روی آوردن به انحرافات جنسی و فساد اخلاقی، مشکلات ناشی از عدم حضانت فرزندان، دلتنگی و از دست دادن سلامت روانی و جسمی و ... از جمله آثار و پیامدهایی است که زنان مطلقه با آن درگیر می باشند.

ب: آثار و عوارض منفی طلاق برای مردان

 

فشارهای روحی و روانی، ابتلا به انواع آسیب ها مثل اعتیاد به مواد مخدر، الکل، اختلافات رفتاری، خودکشی، فحشا و انحرافات جنسی و قرار گرفتن در معرض انواع بیماری های عفونی و ویروسی، از دست دادن پیوندها و همبستگی با خانواده، طرد خانوادگی و اختلاف با سایر اعضای خانواده، تن دادن به ازدواج های موقت و ازدواج های ثانویه، اختلاف بین فرزندان با همسر در صورت ازدواج مجدد، از جمله آثار و پیامدهای منفی طلاق برای مردان می باشد.

ج: آثار و عوارض منفی طلاق برای فرزندان

آثار و عوارضی که طلاق برای فرزندان طلاق به همراه دارد از آن جهت قابل اهمیت است که می تواند زمینه بروز بسیاری از اختلالات رفتاری و روحی و روانی در آنان باشد و زندگی فردی و اجتماعی آتی آنان را به مخاطره اندازد. بروز افسردگی در کودکان و نوجوانان، اضطراب، پرخاشگری و عصیان در نوجوانان، حسادت، سوء ظن و بدبینی نسبت به دیگران، فرار از منزل، ترک تحصیل و افت تحصیلی، بزهکاری و کجروی های اجتماعی (قتل، دزدی، فحشا و ...) ازدواج زودرس به ویژه برای دختران، ضعف اعتماد به نفس، اختلال هویت، اعتیاد، فقر، ضعف سلامت جسمی و روانی (بی خوابی، سوء تغذیه، بی اشتهایی و یا پرخوری عصبی و ...) احساس درماندگی و سرخوردگی، تجربه عقده حقارت ناشی از عدم دسترسی به محیط گرم و عاطفی خانوادگی در مقایسه با دیگران و درونی سازی عقده های منفی و ضد اجتماعی، انزوای اجتماعی، گرایش به انواع انحرافات اجتماعی به جهت ضعف کنترل رفتاری و اخلاقی توسط والدین، اجتماع ستیزی و دیگرآزاری و بروز انواع خشونت های اجتماعی.

د: عوارض اجتماعی طلاق

گذشته از اعضای خانواده، آثار و پیامدهای ناشی از طلاق می تواند اجتماع را تحت تأثیر قرار داده و تبعاتی را در جامعه به همراه داشته باشد. افزایش جرایم اجتماعی، تزلزل اجتماعی و عدم ثبات جامعه، فروپاشی خانواده، به عنوان مهم ترین و اولین نهاد اجتماعی پایه، افزایش هزینه های اجتماعی برای جلوگیری کنترل جرایم و ناهنجاری ها و انحرافات ناشی از طلاق، افزایش کودکان خیابانی و سایر آسیب های اجتماعی همچون فرار از منزل، تکدی گری، قتل، خودکشی، اعتیاد، قاچاق و ... افزایش تعداد زنان خودسرپرست و مشکلات معیشتی، روانی اجتماعی و اخلاقی آنان و سایر نابسامانی های شخصیتی، اجتماعی و رفتاری افراد مطلقه و فرزندان آنان از جمله عوارض اجتماعی ناشی از طلاق می باشند.

چالش ها، تهدیدها و عوامل تسهیل کننده طلاق

شرایط، چالش ها و کاستی ها و تهدیدهای موجود می توانند تسهیل کننده و زمینه ساز گسترش پدیده طلاق در سطح جامعه باشند و در صورتی که در برنامه ریزی های اجتماعی مورد توجه قرار نگیرند همچنان با روند رو به رشد این پدیده روبه رو خواهیم بود و همان طور که ذکر گردید گذشته از پدیده طلاق، آثار و عوارض حاصل از این پدیده می تواند منجر به بروز سایر آسیب های اجتماعی گردد و در جامعه نوعی بحران اجتماعی و ناامنی را به همراه دارد.

شیوع و گسترش بیکاری در قشر جوان، اعتیاد، اختلاف طبقاتی و پایین بودن درآمدهای خانوار و گرانی، تورم و ناتوانی مالی اکثریت جوانان، ضعف مکانیزم های آموزش های اجتماعی قبل از ازدواج و ناکارآمدی مراکز مشاوره خانواده بی توجهی به تقویت بنیان های شخصیتی نسل جدید توسط خانواده و مدرسه، فقدان یا ضعف آمادگی و آگاهی جوانان به ویژه نسبت به تکنیک های ارتباطی و عاطفی، وجود برخی روحیات آسیب شناختی در خانواده ها که تسهیل کننده مداخلات آنها می گردد، توقعات فزاینده و پیش رونده زوجین از یکدیگر که با واقع گرایی همراه نیست، خارج شدن ازدواج از مدار هنجاری و خیابانی شدن ارتباطات و همسرگزینی، ترویج فرهنگ خودپرستی، خودبینی و خودمحوری، تغییر در الگوی مصرف رسانه ای که با نوعی هنجارگریزی همراه است، بی بهرگی و ضعف آگاهی زوجین از وقوف بر تکنیک های کنترل عصبی، درک غیر واقع بینانه از نقش همسری در دو جنس و انتظارات متقابل رشد تفکرات فمینیستی از یک سو و از سوی دیگر اعتقاد به تفکر مردسالاری و کاهش اعتقادات دینی و مذهبی در جوانان از جمله شرایط و زمینه هایی می باشند که می توانند شیوع و گسترش پدیده طلاق را در جامعه فراهم سازند.

طلاق به عنوان یک پدیده اجتماعی منبعث از مجموعه علل و عوامل متعدد اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی خاصه مباحث فرهنگی می باشد و تعیین یک عامل اصلی و قطعی بروز طلاق امکانپذیر نیست.

1. راهکارهای حقوقی

ـ بازنگری قوانین مربوط به حقوق خانواده خصوصا در مورد طلاق و عوارض ناشی از آن خاصه در بحث حضانت فرزندان؛

ـ برقراری وحدت رویه قضایی در برخورد با مشکلات خانوادگی و پرهیز از اعمال سلیقه فردی در صدور حکم؛

ـ وضع قوانین جدید همراه با پیش بینی ضمانت های اجرایی لازم در خصوص مقابله با ازدواج های اجباری زودهنگام و ازدواج های مصلحتی همچون خون بس؛

ـ پیش بینی و تشدید مجازات افرادی که اقدام به همسرآزاری و اعمال خشونت در محیط خانواده می نمایند؛

ـ ایجاد و گسترش واحدهای مددکاری و ارشاد در دادگاههای خانواده؛

ـ اجباری شدن آموزش های قبل از ازدواج به صورت قانونی.

2. راهکارهای آموزشی ـ فرهنگی

ـ موزش شیوه های صحیح رفتاری از طریق برگزاری دوره های آموزشی قبل از ازدواج تحت عناوین آموزش مهارت های زندگی، راهبردهای ارتقای کارکرد خانواده، حقوق و تکالیف زوجین، بهداشت باروری و ...؛

ـ ترویج فرهنگ مراجعه خانواده ها به مراکز مشاوره خانواده در هنگام بروز اختلافات؛

ـ تقویت بنیان های مذهبی و ارزش های دینی و اخلاقی در سطح جامعه؛

ـ ترویج فرهنگ همسان گزینی و تأکید بر لزوم آشنایی و شناخت خصوصیات و ویژگی های اخلاقی ـ رفتاری زوجین قبل از ازدواج؛

ـ نفی فرهنگ جنسیت سالاری در خانواده ها از طریق آموزش روش های صحیح تربیتی؛

ـ فرهنگ سازی در جهت رعایت تقوا، عدالت و پایبندی به ارزش های اخلاقی توسط همسران و اجتناب از تعدد زوجات؛

ـ آموزش شیوه ها و معیارهای صحیح همسرگزینی و اصلاح روش های سنتی ازدواج؛

ـ ایجاد مراکز مشاوره به ویژه در دانشگاهها جهت بهبود فرآیند همسریابی.

3. راهکارهای اجرایی

ـ ساماندهی نظام ثبت ازدواج و طلاق خاصه در مناطق محروم حاشیه ای کشور که خرده فرهنگ ها حاکم می باشند؛

ـ ایجاد و گسترش مراکز مشاوره و مداخله در بحران ها و اختلافات خانوادگی؛

ـ کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی تهدیدکننده نهاد خانواده خاصه اعتیاد، بیکاری، فقر، خشونت و ... در سطح جامعه؛

ـ توانمندسازی اقتصادی خانواده ها به منظور کاهش فشارهای اقتصادی حاکم؛

ـ کنترل مهاجرت بی رویه از مناطق روستایی و شهرهای کوچک به کلان شهرها؛

ـ رفع تبعیضات طبقاتی و توسعه امکانات و فضاهای آموزشی، هنری، تفریحی به منظور ساماندهی اوقات فراغت خانواده ها خاصه در مناطق محروم؛

ـ تقویت و توسعه طرح های پیشگیری از همسرآزاری و سازش خانوادگی با همکاری سازمان های غیر دولتی؛

ـ توانمندسازی و ایجاد فرصت های اشتغال و گسترش حمایت های بیمه ای از زنان

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: طلاق , راه های طلاق , ناسازگاری همسر , طلاق گرفتن , جدایی , علل طلاق , نرخ طلاق , پیامد های طلاق , آمار طلاق , راه های کاهش طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 6414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 29 آذر 1392

۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج کند

مردان موجوداتی هستند که به سختی می‌توانید ذهنشان را بخوانید و اینکه بفهمید مرد زندگی‌تان کی برای برداشتن قدم بزرگ بعدی آمادگی دارد، بسیار دشوار است. درست حدس زدید، منظورمان از قدم بزرگ بعدی چیزی نیست جز ازدواج. وقتی مدتی است در یک رابطه هستید، بعد از اینکه درمورد طرف‌مقابلتان تقریباً شناخت پیدا کردید، متوجه می‌شوید که نکته متفاوتی در او هست. اما همیشه اینقدرها آسان نیست! بنابراین برای اینکه به شما کمک کنیم که بفهمید خواستگارتان آمادگی دارد حلقه دستتان کند یا نه، ۱۰ نشانه آورده‌ایم:
 
۱: امور مالی

مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم باز کنید. برای خرید ماشین یا خانه حتماً با شما مشورت خواهد کرد. یا می‌بینید که نگران پس‌اندازش است و دلیل آن را هم به شما نمی‌گوید. اینها نشانه‌های بزرگی هستند که نشان می‌دهد مرد زندگی‌تان برای فراتر از رابطه‌ای که الان دارید آمادگی دارد. اگر برنامه‌ای در ذهن خود برای سپری کردن باقی عمرش در کنار شما نداشت، زیر بار چنین تعهداتی نمی‌رفت. 

۲: بچه‌ها

بااینکه شاید هنوز برای بچه‌دار شدن آماده نباشد اما ممکن است موضوع آن را به میان آورد. ممکن است درمورد بچه‌دار شدن خودش و شما شوخی کند یا درمورد اینکه بچه‌هایتان چه شکلی خواهند شد یا چطور بزرگشان خواهید کرد. اگر می‌بینید که درمورد بچه‌دار شدن با شما حرف می‌زند، چه شوخی و چه جدی، پس مطمئناً برنامه دارد که این اتفاق روزی بیفتد. بچه تعهد بسیار بزرگی است و معمولاً کسی درمورد آن بیهوده حرف نمی‌زند. حتماً آماده شروع زندگی طولانی مدت و تشکیل خانواده کنار شماست.

ممکن است از مردی که آماده ازدواج است بشنوید که، «تو همانی هستی که همیشه می‌خواستم». چرا؟ طرف شما به هیچ عنوان به کس دیگری برای ازدواج فکر نمی‌کند. شما مهمترین فرد در زندگی او هستید و اصلاً دلش نمی‌خواهد این وضعیت تغییر کند. 

۴: خانواده

آیا او شما را به مراسم‌ها و مهمانی‌های خانوادگی دعوت می‌کند؟ اگر اینکار را می‌کند، پس از همین حالا شما را عضوی از خانواده خود می‌داند. او می‌خواهد با خانواده‌اش آشنا شوید و دوست دارد آنها هم شما را بشناسند. حتی ممکن است دوست داشته باشد شما هم او را با خانواده‌تان آشنا کنید. این نشانه حتمی آمادگی او برای ازدواج است.

۵: اعتماد

البته حتی در ابتدای رابطه خیلی مهم است که شروع به ایجاد اعتماد کنید. اما منظور ما از اعتماد این است که در یک نقطه از رابطه، وقتی مردی می‌فهمد که دوست دارد تا آخر عمر با یک دختر باشد، بدون تردید اعتماد کامل خود را از آنِ او خواهد کرد. این یعنی درمورد همه چیز به شما اطمینان کرده، درمورد موضوعات مهم با شما مشورت می‌کند، شما را از همه امور زندگی خود مطلع می‌سازد و دوست دارد چیزهایی که برای خودش مهم است برای شما هم مهم باشد. به نظرات شما اعتماد دارد و در امور مختلف از آنها استفاده می‌کند. ازآنجا که بیشتر مردها بسیار مغرور هستند، هیچوقت توصیه کسی را نمی‌پذیرند مگراینکه واقعاً او را دوست داشته باشند.

۶: خداحافظی با حسادت

همه مردها وقتی متوجه چیز مشکوکی در دختر موردعلاقه‌شان می‌شوند، حسادت می‌کند. اما مردهایی که با دختری هستند که می‌خواهند با او ازدواج کنند، کاملاً به او اعتماد خواهند کرد. درنتیجه لازم نمی‌بینند سر مسائل کوچک حسادت کنند. به عشق شما اعتماد دارد و می‌داند شما هیچوقت کاری که دوست ندارد را انجام نمی‌دهید. پس اگر او سعی نکرد هر مردی که به شما نگاه می‌کند را از روی غیرت بکشد، نگران نشوید! این احتمال هست که به رابطه‌اش با شما اعتماد کامل دارد.

۷: برای خوشحال کردنتان تلاش می‌کند

آیا او از نشستن با شما در مطب دکتر متنفر است؟ آیا از رفتن برای ناهار خانه خواهرتان می‌ترسد؟ مهم نیست چه موقعیتی باشد، وقتی می‌فهمد که دوست دارد با شما ازدواج کند، هر کاری که تصور کند شما را خوشحال می‌کند را علیرغم میل خود انجام خواهد داد. شاید باز کمی غر زده و شکایت کند اما تلاش خود را برای انجام آن کار به نحو احسن به کار می‌گیرد.

۸: برنامه‌ریزی برای آینده

مردی که آمادگی ازدواج دارد، وقتی درمورد آینده خود صحبت می‌کند حتماً از شما هم اسم خواهد آورد؛ چه برای خریدن یک خانه جدید باشد، چه رفتن به یک شهر دیگر یا عوض کردن کارش. مطمئناً از چنین مردی می‌شنوید که نگران است برنامه‌هایش برای آینده برای شما هم خوب باشد و خیلی دوست دارد نظر شما را درمورد آنها بداند.

۹: تغییرات ناگهانی

اگر ناگهان (به طریقی مثبت) تغییر می‌کند و عشق بیشتری به شما نشان می‌دهد، برای انجام کارهای خاص که شما دوست دارید بی اندازه به زحمت می‌افتد، و جمله «دوستت دارم» را خیلی خیلی بیشتر به زبان می‌آورد، احتمالاً آماده است که حلقه برای پیشنهاد ازدواج را از جیب خود درآورد. وقتی مردی آماده خواستگاری کردن از دختری است، بسیار احساساتی‌تر می‌شود و توجه بیشتری به شما نشان می‌دهد.

۱۰: با کلمات

آیا سایز انگشت انگشتری‌تان را پرسیده است؟ تابحال پرسیده که دوست دارید عروسی رویایی‌تان چطور باشد؟ آیا حرفی از ازدواج پیش کشیده است؟ اگر اینطور است، مطمئن باشید که برای خواستگاری کردن کاملاً آماده است!
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج , خواستگاری , نشانه های علاقه مندی , توجه مردان , نخ دادن , نشانه های عاشق شدن , پیشنهاد دادن , ,
:: بازدید از این مطلب : 2139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 28 آذر 1392
 
نحوه لیسیدن آلت تناسلی زن + آموزشی

هيچ چيز براي زن شگفت انگيزتر از خوردن اندام جنسي او نيست.اين عمل موجب ميشود تا او احساس عشق وسکس داشته وديوانه وار به ارگاسم برسد. بسياري از خانم ها حتي آنرا به نزديکي با مرد هم ترجيح ميدهند. اگر شما فقط کمي در اين باره اشتياق نشان دهيد آنگاه درنظر اويک عاشق افسانه اي بنظر خواهيد آمد.....

 http://takberoz.loxblog.com/
منبع : وبسات up persian لطفا اگر زیر 18 سال هستید این صفحه را ترک کنید

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: واژن , نقطه جی , نقطهg , زنان , آلت تناسلی زنان , آموزش جنسی , لیسیدن آلت تناسلی زنان , آموزش جنسی , تحریک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 4712
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : دو شنبه 25 آذر 1392
غير از عوامل عمدي و شخصي، ظاهرا كاهش ناخواسته امكان باروري در مردان نيز رو به افزايش نهاده است.

 

مردان نابارور

غير از عوامل عمدي و شخصي، ظاهرا كاهش ناخواسته امكان باروري در مردان نيز رو به افزايش نهاده است.

براي آن‌كه بدانيد معمولا چه عواملي سبب كاهش ناخواسته باروري يا حتي توقف بقاي نسل و ناباروري مي‌شود خوب است در ذيل با برخي از آنها آشنا شويد:

اسپرم غيرطبيعي: در همه مردها مقداري اسپرم غير‌طبيعي وجود دارد، اما منظور از غيرطبيعي وقتي است كه درصد مشخص و استاندارد اسپرم طبيعي كمتر از ميزان لازم باشد. علاوه بر شرط تعداد براي باروري، اسپرم غيرطبيعي ممكن است بدون دم يا داراي دو سر باشد.

واريكوسل: نوعي بيماري است كه به سبب گشاد شدن سياهرگ‌هاي اطراف بيضه پديد مي‌آيد. هرچند اغلب براي بارورسازي مشكلي محسوب نمي‌شود، اما گاهي ممكن است در توليد اسپرم اثرات نامطلوب بگذارد.

انسداد يا گرفتگي: جلوگيري از انزال احتمال وارد آمدن فشار به پروستات و لوله‌هاي مسير خروج اسپرم را افزايش داده، امكان باروري را كاهش مي‌دهد.

ضربات و ضايعات: وارد آمدن ضربه، برخورد توپ و اصابت اشيا و بخصوص توپ در حين ورزش نيز گاهي ممكن است به كاهش عملكرد دستگاه تناسلي يا حتي توقف اسپرم‌سازي بينجامد.

تماس با مواد سمي يا برخي شغل‌ها: اشتغال در اموري خاص و مداوم مثل رانندگي سبب حبس هوا و افزايش دماي ناحيه تناسلي مي‌شود. برخي افراد كه با مواد سمي چون اكسيد اتيلن، كلريد وينيل، مس، مواد راديو اكتيويته، اشعه، كاديوم و جيوه سر و كار دارند نيز در صورت رعايت نكردن توصيه‌هاي حفظ سلامت كارشان به ناباروري مي‌كشد.

دخانيات و الكل: مصرف زياد دخانيات و الكل سرعت حركت اسپرم‌ها را كاهش مي‌دهد و از آنجا كه زماني محدود براي رسيدن به تخمك و باروري آن به تشكيل نطفه مي‌انجامد، استعمال بسيار دخانيات و مصرف زياد الكل نيز باعث ايجاد مشكل خواهد شد.

پروستات حجيم، ترميم فتق و عفونت در دستگاه تناسلي: هريك از آنها به نوعي در كاهش و حتي توقف امكان باروري مردان دخالت مستقيم يا غيرمستقيم دارد.

چاقي: اضافه‌وزن هر چه بيشتر باشد، بيماري‌هاي متعدد را به همراه خواهد آورد. چاقي يكي از عواملي به شمار مي‌رود كه ارتباط آن با ناباروري مردان طي تحقيقات گوناگون به اثبات رسيده است.

ديابت: ابتلا به اين بيماري سبب تخريب DNA مردان شده، به ناباروري منتهي مي‌شود. هر قدر وزن فرد و ميزان قند خون او از حد طبيعي افزايش يافته باشد نيز تخريب گسترده‌تر خواهد شد.

رشيد حسام - جام‌جم

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به مردان , ,
:: برچسب‌ها: ناباروری , ناباروری در زنان , ناباروری مردان , درمان اختلالات جنسی , درمان ناباروری مردان ,
:: بازدید از این مطلب : 1960
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : دو شنبه 25 آذر 1392

راه افزایش شانس ازدواج برای دخترخانم‌ها

 

افزایش شانس ازدواج ,ازدواج برای دخترخانم‌ها

این روزها ازدواج برای بسیاری از جوانان به یک دغدغه اساسی تبدیل شده است به خصوص دختر خانم‌ها که قدرت انتخاب کمتری دارند و چاره‌ای ندارند جز اینکه منتظر شوند تا مردی جوان آنها را انتخاب کند؛ البته در این مسیر خیلی هم ابتکار عمل از دست خانم‌ها خارج نیست، آنها می‌توانند با پیشه کردن برخی از منش‌ها و دوری کردن از بعضی از رفتارها خواستگارهای بیشتری را به سمت خود جذب کنند. ما می‌خواهیم در اینجا در مورد این آداب رفتاری با شما صحبت کنیم. البته باید به دختر خانم‌ها یادآوری کرد که اجازه ندهند نگرانی از این مسئله تمام زندگی‌شان را مختل کند. باید بین یک دختر خانم مجرد با مشکلات روحی و خُلقی و یک دخترخانم مجرد با روح و روان سالم حتما دومي را انتخاب کنید و مراقب سلامت روح و جسم‌تان باشيد. در این صورت بدون شک دیر یا زود ازدواج خوبی خواهيد داشت. فراموش نکنید کم نیستند افرادی که در سنین بالا ازدواج می‌کنند و ازدواج موفقی هم دارند.

به دنبال فرد ایده‌آل نباشید
بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند «فرد ایده‌آل» خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید توصیه می‌کنیم از این ور و آن ور چرخیدن باز ایستید و درست با چشمانی باز پیش روی‌تان را نگاه کنید. مثلا به شخصی که همین حالا ارتباط نزدیکی با شما در زندگی دارد نگاه کنید. حال این فرد چه یک دوست باشد چه یک همکار یا هر کس دیگر، به کارهایی که برای دور کردن او از خودتان انجام می‌دهید دقیق تر شوید. انجام چنین کارهایی را متوقف کنید. اجازه دهید که در مسیری که هر دو دوست دارید بیفتید و همه چیز را در رابطه همانطور که هست قبول کنید.البته منظور ما این نیست که با هر شخصی که در حال رد شدن از مقابل تان است، طرح ازدواج بریزید اما یادتان باشد که هر چقدر که شما با دیگران درست برخورد کنید به همان اندازه نیز می‌توانید به شانس خود برای پیدا کردن فرد مورد علاقه تان نزدیک‌تر شوید....

برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی,دخترونه پسرونه,جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , ازدواج,ازدواج با زنان مطلقه , افزایش شانس ازدواج در دختران , شانس ازدواج , ازدواج دختران , راه ازدواج آسان ,
:: بازدید از این مطلب : 2164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : دو شنبه 25 آذر 1392

همه چیز درباره نقطه G در خانمها (ویژه متاهلین)

 

ارگاسم زنان,افزایش لذت جنسی,نقطه G کجاست

همه چیز درباره نقطه G در خانمها
نقطه G همیشه مقوله ای بحث انگیز بوده است. خیلی خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. پائولا هال روانشناسی جنسی به بررسی این مسئله می پردازد و توضیح می دهد که چطور این نقطه را پیدا کنید، با آن چه کنید و عنوان می کند که چرا نداشتن هم اشکالی ندارد.


نقطه G کجاست؟
اگر داشته باشید، نقطه جی  2/5 تا 5 سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد. باید بتوانید با انگشت آنرا حس کنید. اگر از نظر جنسی تحریک نشوید یعنی بزرگتر از یک نخودفرنگی نیست. اما اگر تحریک شدید، یعنی اندازه آن بزرگتر از این است.
نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.


نام علمی
نقطه G در اصل نقطه گرافنبرگ است که بعد از از روی نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال 1944 این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده است.

 خواندن مطلب برای افراد زیر 18 سال ممنوع میباشد

پرتال تفریحی تک بروز این مطلب را  از سایت مردمان گرفته است و هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد

منبع:mardoman.net

خواندن بقیه در ادامه مطلب...

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: واژن , نقطه جی , نقطهg , زنان , آلت تناسلی زنان , آموزش جنسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : دو شنبه 25 آذر 1392

علت اصلی طلاق نداشتن مهارتهای زندگی

 

 

 

پدیده طلاق,افزایش پدیده طلاق

 

یک جامعه شناس و استاد دانشگاه ریشه افزایش پدیده طلاق و زنهای مطلقه در کشور را بی توجهی نهادها به آموزش مهارتهای زندگی به جوانان عنوان کرد و گفت: بررسیها نشان می دهد از هر چهار ازدواج در کشور یک ازدواج در سال اول زندگی به طلاق ختم می شود.

 

دکتر غلامرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از عدم آموزش مهارتهای زندگی گفت: در کشور ما هیچ نهادی، مهارتهای زندگی را به نسل جوان آموزش نمی دهد و این امر در کنار مشکلاتی از جمله مهیا نبودن امکانات زندگی باعث شده تا بسیاری از ازدواجها در سال اول زندگی به طلاق ختم شود.

 

این اظهارات در حالی از سوی علیزاده مطرح می شود که هفته گذشته رئیس مجتمع قضائی شماره دو خانواده در همایشی که در مرکز همایشهای مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده بود، از وجود ۶ میلیون زن طلاق گرفته در کشور خبر داد.

 

جواد صادقی تصریح کرده بود: در کشور ما به علت وجود عوامل متعدد، نهاد خانواده متزلزل و آسیب پذیر شده است.

 

علیزاده همچنین در ادامه گفتگو با مهر تصریح کرد: بررسیها نشان می دهد درصد بالایی از طلاقها در سال اول زندگی رخ می دهد و این در حالی است که در مناطق مرفه نشین این میزان آمار بالاتر است.

 

به گفته علیزاده، در شهری همچون تهران مسائل اقتصادی عامل افزایش پدیده طلاق نیست و باید علت آن را در عدم آموزش مهارتهای زندگی جستجو کرد. چرا که بسیاری از جوانان در زمان آغاز زندگی مشترک هیچ آشنایی با مسائل و مشکلات زندگی ندارند.

 

این استاد دانشگاه معتقد است: دو انسان با فرهنگ، منش، خانواده و نگرشهای متفاوت در زیر یک سقف زندگی مشترک خود را آغاز می کنند. در حالی که هیچ نهادی برای آشنایی آنان با مسائل زندگی تلاش و اقدامی نمی کند و این امر باعث می شود تا امروز با آمار نگران کننده ای در خصوص طلاق و زنان مطلقه مواجه باشیم.

 

علیزاده خاطر نشان کرد: امروزه ازدواجها به صورت شتاب زده انجام می شود و چون انسانها در برخوردهای اول رفتار و واقعیت وجودی خود را بروز نمی دهند پس از ازدواج، رفتارهای نمایشی همچون پرده ای کنار می رود و رفتارها و چهره واقعی دو زوج نمایان می شود و در آن شرایط است که دو جوان احساس می کنند که به اندازه جغرافیای انسانی از یکدیگر فاصله دارند و وقتی راه حلی برای مسئله نیاموخته اند بنابراین به پاک کردن صورت مسئله اقدام می کنند و تقاضای طلاق می دهند.

منبع:پزشکان

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: طلاق , راه های طلاق , ناسازگاری همسر , طلاق گرفتن , جدایی , علل طلاق , نرخ طلاق , پیامد های طلاق , آمار طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 2578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : دو شنبه 25 آذر 1392

 

 

 

شیوه صحیح باردار شدن

 

 

شیوه صحیح باردار شدن

 

به نظر می رسد كه بعضی از زوج ها فقط با حرف زدن درمورد باردار شدن، می توانند بچه دار شوند. اما خیلی های دیگر باید به اندازه كافی صبر داشته باشند و كمی هم خوش شانس باشند تا بتوانند بچه دار شوند. اگر نمی دانید چطور باید باردار شوید، با همان روش قدیمی شروع كنید. در این مقاله هر آنچه كه لازم است بدانید را در اختیارتان می گذاریم.

زمانی كه بیشترین قدرت باروری را دارید
حاملگی مستلزم یكسری اتفاقات پیچیده است. هر ماه، هورمون ها از غده هیپوفیز شما تخمدان هایتان را تحریك می كنند كه تخمك گذاری كنند. وقتی تخمك ها آزاد شدند، به سمت یكی از لوله های فالوپ حركت می كنند. اگر بخواهید باردار شوید، این زمان بهترین زمان ممكن است. اما از كجا باید بدانید كه كی تخمك گذاری می كنید؟

خواندن بقیه در ادامه مطلب.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: الفبای بارداری, بارداری, جلوگیری از بارداری, روش‌های جلوگیری از بارداری, قرص ضد بارداری, کاندوم , را های جلوگیری از بارداری , علایم بارداری , بارداری زودرسبارداری در نوجوانی , روش صحیح باردار شدن , بارداری در زمان ,
:: بازدید از این مطلب : 3469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 11 مهر 1392
بله. شما توان خوشحال کردن همسر خود را دارید. بنابراین، دست از نگرانی بردارید و او را خوشحال کنید. این مساله کمک می کند تا بر ناامنی که تصور می کنید غلبه کنید. تا زمانی که رویای شما خوشبختی دوطرفه باشد او نیز در کنار شما خواهند ماند.

 

چطور به همسر خود بدبین نباشیم؟

غبله بر ناامنی های رابطه ...

آیا تاکنون بدبینی به همسر خود را تجربه کرده اید؟ دردی که شاید بتوان گفت درد دنیای مدرن است. آزادی ها به اندازه ای زیاد شده است که هرکس به خود اجازه می دهد به راحتی بر تعهدات و پیمان های خود پا بگذارد. بدبینی چیزی نیست که فقط فرد را آزار دهد. بیشترین لطمات روحی متوجه خود انسان بدبین است اما انسان های اطراف و نزدیکان نیز به نوبه خود اذیت می شوند.

این مشکل همان قدر که آزار دهنده و بی مروت است، راهکاری بسیاری هم برای برطرف کردن دارد. زنان یا مردانی که تصور می کنند همسران آنها در حال خیانت هستند مانند زخمی هستند که مدام سوزن به آن زده می شود و همیشه و هر لحظه منتظر اتفاقی هستند تا ثابت کنند همسرشان به آنها خیانت می کند. آنها به قدری ریزبین و نکته سنج می شود که به تدریج خود نیز باور می کنند همه حرف هایشان صحت دارد و ممکن نیست همسرشان به او خیانت نکرده باشد!

بقیه در ادامه مطلب...

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی,دخترونه پسرونه,جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , نازایی , ناباروری , بداخلاقی , بداخلاقی شوهر ,
:: بازدید از این مطلب : 3477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 10 مهر 1392

 

 

 

 

 

از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسی

رابطه‌جنسی, نعوظ, از دست دادن نعوظ در حین رابطه جنسی

 از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسی

ابتدا باید متذکر شویم که این پدیده ای بسیار متداول بین مردان است و ممکن است در هر سنی از زندگی جنسی ایجاد شود. مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به مشکل روحی شود که به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد:

- ناتوانی در اثبات مردیت خود
- ناتوانی در ارضای شریک‌جنسی

این دلایل موجب می‌شود که مرد دچار فروپاشی احساسی فوری شود و وارد حالتی از اضطراب و تشویش گردد که فقط وضعیت را بدتر می‌کند.

باید بگوییم که در اکثر موارد--به‌ویژه درمیان جوانان--از دست دادن نعوظ با عوامل روحی-روانی ، مثل «اضطراب عملکرد»، مرتبط است که موجب از دست دادن نعوظ قبل از وارد شدن آلت‌جنسی مردانه به واژن همسر یا در زمان کشیدن کاندوم روی آلت جنسی اتفاق می‌افتد.


در چنین مواردی به هیچ عنوان نباید بترسید یا مضطرب شوید. سعی کنید ریلکس کنید و به رابطه‌جنسی بعنوان عملی فوق‌العاده که قرار است آخر آن به شما نمره بدهند فکر نکنید. فقط به این فکر کنید که هیجان خود را در محیطی کاملاً طبیعی بدون نگرانی ارضا کنید.


حتی اگر جوان هستید و مشکل جسمی دارید، می‌بایست با این مشکل برخورد کنید. سعی کنید با یک متخصص مشورت کنید تا روش درمانی مناسب برای وضعیتتان ارائه کند.


در بزرگسالی، علت از دست دادن نعوظ معمولاً ذات هورمونی یا عروقی دارد. بعد از ۵۰ سالگی، مشکل کاهش تستوسترون مطرح می‌شود که موجب بدکاری نعوظ یا در موارد حاد ناتوانی جنسی می‌گردد.درمورد از دست دادن نعوظ به دلیل مشکلات عروقی، درک مکانیزم آن کار را راحت‌تر می‌کند: گردش خون به آلت‌جنسی کاهش یافته و در نتیجه آن نعوظ دچار مشکل می‌شود.


نوشیدن الکل و مصرف انوع مواد مخدر نیز می تواند یکی از دلایل از دست دادن نعوظ باشد.داروهای مربوط به بدکاری نعوظ، ارکتو  (Erecto)، ویاگرا (Viagra)، سیالیس (Cialis) و لویترا (Leviytra) هستند که به بالا بردن گردش خون در آلت‌تناسلی کمک می‌کنند.

 

باید بدانید که حتی در سنین بالا نیز علت از دست دادن نعوظ ممکن است روانی باشد. دلیل آن ممکن است مثلاً استرس محل کار یا مشکلات روابط باشد.در اینگونه موارد، مهمترین مسئله این است که نترسید و بهترین راهکار را برای مشکلتان پیدا کنید، سعی کنید درک کنید که افراد بسیار زیادی مشکل شما را دارند و درمان‌های موثری برای آن وجود دارد.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به مردان , ,
:: برچسب‌ها: نعوة , جنسی , آمیزش جنسی , جنسی , کردن , نعوظ جنسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 3129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 10 مهر 1392

 

به کدام مرد نباید دل بست؟

 

بحث ازدواج, تاریخ ازدواج

مردی که به او دلبسته اید، حرفی از ازدواج نمی زند و با بهانه های مختلف خواستگاری را عقب می اندازد؟ باید با او چطور رفتار کرد؟ گاهی دچار تعارض می شوید که آیا به رابطه عاطفی که مدت زیادی درگیرش هستید بدون آنکه صحبتی از ازدواج در میان بوده یا اقدامی جدی از سوی نامزدتان صورت گرفته باشد، ادامه دهید یا خیر؟

 

در این صورت شما مدام منتظرید تا اتفاق خوشایندی پیش بیاید و بحث ازدواج جدی تر شود غافل از اینکه فرصت ها و موقعیت های مناسب دیگر ازدواج را نادیده می گیرد و همچنان منتظر پیشنهاد از طرف کسی می مانید که هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است. اگر درگیر چنین رابطه ای هستید، باید واقع بین تر از این باشید زیرا فرصت هایی که از دست می دهید، تکرار نشدنی هستند.....

بقیه در ادامه کطلب....

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , مقاله , ,
:: برچسب‌ها: ,دانستنیها,جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن , ارگاسم , ارگاسم در زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 4411
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : جمعه 29 شهريور 1392

کلیدهایی برای جذب شوهر


جذب شوهر,یک زندگی زیبا

برای آنکه شوهرتان را تحت تاثیر قرار دهید و یک زندگی زیبا را در کنار او تجربه کنید ، از همین امروز دست به کار شوید.

جذب شوهر
برخلاف جذابیت‌های جسمی، ایجاد جاذبه احساسی زمان زیادی می‌طلبد. اگر واقعاً می‌خواهید رابطه بلندمدتی را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید، باید بسیار صبور باشید و در این راه تلاش زیادی به خرج دهید. در این مقاله با هم چند روش را مرور می‌کنیم تا بتوانید با شوهرتان ارتباط عاطفی عمیقی ایجاد کنید......

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: ,دانستنیها,جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن , ارگاسم , ارگاسم در زنان , همسر داری , جذب جنس مخالف , جذب شوهر ,
:: بازدید از این مطلب : 4010
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : سه شنبه 26 شهريور 1392
     

 

ارگاسم به طور كلي در متون تخصصي به اين صورت تعريف مي شود،انقباض شديد ماهيچه اي در طي رابطه جنسي كه به همراه تغيير در برخي علايم بدني مانند تغيير در ضربان قلب، تغيير در فشار خون و تغيير در عمق و نرخ تنفس مي باشد.

 

ارگاسم به طور كلي در متون تخصصي به اين صورت تعريف مي شود،انقباض شديد ماهيچه اي در طي رابطه جنسي كه به همراه تغيير در برخي علايم بدني مانند تغيير در ضربان قلب، تغيير در فشار خون و تغيير در عمق و نرخ تنفس مي باشد. برخي ديگر ازمحققان در تعريف ارگاسم سعي دارند جنسيت را مجزا كنند و آن را اين گونه تعريف مي كنند:

ارگاسم عبارتست از اوج لذت جنسي و رها شدن تنش هاي جنسي.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ارضای زنان, ارگاسم, اموزش مسایل زناشویی, مسایل جنسی, مسایل زناشویی, نقطه G, نقطه جی, کلیتوریس, کلیتوریس چیست, یافتن نقطه جی , رابطا زناشویی , ارگاسم , رضایتاز رابطا ,
:: بازدید از این مطلب : 5747
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : یک شنبه 10 شهريور 1392

اولین گام برای بازسازی زندگی پس از طلاق

 

زندگی پس از طلاق,بازسازی زندگی پس از طلاق

 2 سال بود که برای رسیدن به چنین روزی لحظه شماری می کرد، درست از آن روز که دیگر طاقتش طاق شد، آن روز که احساس کرد زندگی، دیگر زیر این سقف ممکن نیست، قید همه چیز را زد و از تمام حق و حقوقت خود گذشت تا بتواند جدا شود...

و حالا جدا شده بود. ۲سال تمام به این روز فکر می کرد. به روزی که مهر طلاق می تواند تمام روزهای سخت گذشته را از ذهن و زندگی او پاک کند و روزهایی بدون استرس، بدون دعوا، بدون تهمت، بدون ترس و شب هایی بدون گریه و بدون درد را برایش رقم بزند، این حس خوب وقتی طلاق نامه را با اختیار و اشتیاق امضا کرد همراهش بود. اما این «شیرینی» همچون مشکلاتی کوچک خیلی زود از بین رفت. درست وقتی تاکسی مقابل خانه پدری اش نگه داشت. او حالا با یک چمدان لباس به خانه ای باز می گشت که ۸سال پیش با هلهله و شادی آن را ترک کرده بود. تنهایی غریبی روی شانه هایش سنگینی می کرد...

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: طلاق , راه های طلاق , ناسازگاری همسر , طلاق گرفتن , جدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 4717
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : سه شنبه 5 شهريور 1392

تازه عروس و دامادها بخوانند


 زن و مرد,عروس خانواده, دوران نامزدی, نکته های در مورد دوران نامزدی

وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند در واقع گستره ی وسیعی از ارتباطات اجتماعی را تشکیل می دهند. بخش عمده ای از این روابط بین زن و شوهر و سپس اقوام و دوستان و آشنایان و بخشی هم به ارتباطات خانواده های زن و شوهر برمی گردد که پس از شروع زندگی مشترک خود به خود به هم گره خورده اند. در این میان رابطه عروس با خانواده شوهر و داماد با خانواده زن در فرهنگ ما اهمیت ویژه ای دارد. طبیعی است که عضو جدید در هر خانواده باید پذیرفته شود. اما گاه پیش می آید که به دلایل مختلف، خانواده ها وجوه مشترک کمی با یکدیگر دارند....

خواندن بقیه در ادامه مطلب...

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , مقاله , ,
:: برچسب‌ها: ,دانستنیها,جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن , ارگاسم , ارگاسم در زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 4797
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : جمعه 1 شهريور 1392

دختران نوجوان و اولین پریود

 

پریود, اولین قاعدگی در دختران,علایم اولین پریود

 دختران نوجوان و اولین پریود
بحث مفصل و دقیق درمورد قاعدگی را کنار بگذارید. در اینجا می گوییم چگونه سرصحبت را باز کنید و به دخترتان کمک کنید تا با اولین پریود خود کنار بیاید. توجه کنید که اولین پریود می تواند آن قدر سریع اتفاق بیفتد که تعجب و اضطراب دختر نوجوان را برانگیزد.

 

امروز او دختری نوجوان، آرام و خوشحال است، روز بعد زنی جوان است که آغاز قاعدگی را تجربه می کند و این امر شاید با اولین تنش  روحی و یا نشانه های دیگر قاعدگی ، همراه باشد.
اولین پریود یک دختر، گرچه بیشتر شبیه دردسر است تا حادثه ای مهم، اما نقطه عطفی در زندگی او به شمار می رود. پریود شدن ، نشانه تغییر از کودکی به بزرگسالی است ؛ چون پریودشدن نشان می دهد که یک دختر می تواند باردار شود.....

برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب بروید...

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , علمی , مقاله , ,
:: برچسب‌ها: بهداشت دوران قائدگی, بهداشت دوران قاعدگی, بهداشت پریود, زمان پریود, قاعدگی , کاهش درد پریود ,
:: بازدید از این مطلب : 5673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sobhan
ت : جمعه 1 شهريور 1392

زنانی که پس از زایمان افسردگی می‌گیرند


افسردگی زایمان,افسردگی پس از زایمان

تحریک احساسات بعد از زایمان تا حدی طبیعی است و انتظار می رود که رخ دهد. بسیاری از مادران پس از زایمان دچار افسردگی می شوند.

گرفتگی خلق پس از زایمان (Baby Blues)
گرفتگی خلق یا Baby Blues نوعی افسردگی خفیف است و چند روز تا یک هفته پس از زایمان ادامه دارد، ولی هیچگاه بیش از دو هفته طول نمی کشد. مادرانی که دچار این ناراحتی می شوند ممکن است زیاد گریه کنند و مضطرب به نظر برسند و یا حتی قادر به خوابیدن نباشند.

اکثر آنها پس از کمی استراحت و هنگامی که اطرافیان در نگهداری نوزاد به او کمک می کنند و یا حتی پس از یک گریه طولانی متعاقب استرس و هیجان زایمان، احساس بهتری خواهند داشت.


افسردگی پس از زایمان
اگر ناراحتی و تنگی خلق پس از حدود دو هفته برطرف نشود، ممکن است علت آن افسردگی بعد از زایمان باشد. 10 تا 20 درصد مادران پس از زایمان، دچار افسردگی می شوند که ممکن است تا یک سال به طول بیانجامد.

در رابطه با علت این اختلال، هنوز کارشناسان به یک نظریه قطعی نرسیده اند، اما معتقدند عوامل هورمونی، بیوشیمیایی، محیطی، روانشناسی و ژنتیک در ایجاد آن دخالت دارند.

افت سطح هورمون ها بلافاصله پس از زایمان نیز ممکن است تا حدی بر این امر مۆثر باشد.

مراقبت از نوزاد در عین حال که موجب خرسندی است، ممکن است فشار زیادی بر مادر، بخصوص آنهایی که برای اولین بار بچه دار شده اند، وارد بیاورد.

عوامل ابتلا به افسردگی پس از زایمان چه هستند؟
- سابقه ابتلا به افسردگی یا سایر اختلالات روانی در خود فرد یا افراد خانواده و یا بروز حملات اضطراب در دوران بارداری

- بارداری بدون برنامه ریزی قبلی

- عدم حمایت همسر

- وجود مشکلات زناشویی

- وجود مشکلات مالی

- بروز تغییرات جدی در زندگی، همزمان با تولد نوزاد مثل نقل مکان یا از دست دادن شغل

- سابقه وجود سندرم پیش از قاعدگی شدید

- وجود عوارض زایمان

- سابقه مشکلات شدید در کودکی، نظیر از هم پاشیدگی خانواده

با این حال به خاطر داشته باشید که صرف وجود این عوامل، دلیل بروز افسردگی پس از زایمان نیست. بسیاری از خانم ها که دارای چندین عامل خطرزا هستند هرگز دچار افسردگی نمی شوند و بالعکس افرادی نیز با یک یا دو عامل خطرزا و یا حتی بدون هیچ گونه عامل خطرزا به افسردگی شدید مبتلا می شوند.

چگونه بفهمم که دچار افسردگی پس از زایمان شده ام؟
پزشک شما بهتر از هر فرد دیگری تشخیص خواهد داد که شما دچار این اختلال شده اید یا خیر. خودتان نیز ممکن است متوجه علائمی شوید که عبارتند از:

- بی خوابی

- تمایل به گریه یا اندوه شدید که تمام روز ادامه داشته باشد

- کاهش علاقه نسبت به انجام بسیاری از فعالیت ها

- اشکال در تمرکز حواس

- تغییر اشتها

- اضطراب

- اختلالات خلق و تحریک پذیری

- احساس گناه شدید

- حملات پانیک (علائم آن عبارتند از افزایش ضربان قلب، سرگیجه، منگی، احساس وقوع یک اتفاق ناگوار)

- افکار خودکشی

مهم است که تفاوت بین تغییرات طبیعی روحی به دنبال تولد نوزاد را با حالاتی که نیاز به درمان دارد، بدانید. تنها احساس شما نیست که نشان می دهد مشکلی وجود دارد، بلکه شدت و تعداد دفعات آن احساس و مدتی که طول می کشد بسیار حائز اهمیت است.

به عبارت دیگر بسیاری از مادران در طول ماه های اول پس از تولد نوزاد، احساس اندوه و اضطراب دارند. ولی اگر شما تمام روز در حال گریه کردن هستید و این حالت چند روز متوالی طول می کشد و نیز دچار حملات پانیک می شوید، حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.

در صـورتی که قبلا دچار افسـردگی پس از زایمان شده اید، چگونه می توانید از وقوع مجدد آن پیشگیری کنید؟

شما می توانید در دوران بارداری اقدامات مهمی را انجام دهید تا احتمال بروز این بیماری را کاهش دهید:
- با تمام پزشکان و دست اندکارانی که در دفعه قبل به شما کمک کردند تماس بگیرید. این افراد ممکن است شامل پزشک شخصی شما، درمانگر شما و یا روانپزشک شما باشند. موضوع را با آنها در میان بگذارید و راه حلی را برگزینید که مورد موافقت همه باشد.

- اگر افسردگی شما با دارو کاملا درمان شده است، می توانید بلافاصله بعد از زایمان از همان داروها استفاده کنید (البته تحت نظر پزشک). نشان داده شده است که این عمل احتمال عود را به نحو شگرفی کاهش می دهد.

بعضی از خانم ها ترجیح می دهند که صبر کنند و احساسات خود را بسنجند و فقط در صورت بروز علائم دارو مصرف کنند. با این حال زمانی که علائم بروز می کنند، درمان بیماری سخت تر خواهد بود.


- با همسر خود در رابطه با مشکل خود صحبت کنید.

- یک برنامه حمایتی ایجاد کنید. چه کسی باید به شما کمک کند؟ مادر؟ مادر شوهر؟ پرستار بچه؟ سایر دوستان یا اعضای خانواده؟

- از بروز هر گونه خستگی یا استرس بپرهیزید.

- استراحت کافی، غذای مناسب و ورزش را فراموش نکنید.

- از کار بیش از حد بپرهیزید، چه در دوران بارداری و چه پس از زایمان. فعالیت بیش از حد شما را خسته می کند و احتمال بروز افسردگی را افزایش می دهد.
منبع : نی نی سایت/تبیان
 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: الفبای بارداری, بارداری, جلوگیری از بارداری, روش‌های جلوگیری از بارداری, قرص ضد بارداری, کاندوم , را های جلوگیری از بارداری , علایم بارداری , بارداری زودرس , درمان افسردگیپس از زایمان ,
:: بازدید از این مطلب : 5270
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : شنبه 26 مرداد 1392

علائمی که نشان می دهند باردارید

 

بارداری,علائم بارداری

 

بیشتر زنان هنگامی که عادت ماهانه نمی شوند، احتمال می دهند باردار هستند. اما علائم دیگری برای بارداری نیز وجود دارد که بیشتر زنان در ابتدای بارداری متوجه آنها نمی شوند.

به یاد داشته باشید که همه زنان، تمام این علائم را ندارند. حتی یک خانم ممکن است در حاملگی اول یکی از این علائم را داشته باشد و در حاملگی بعدی، علامت دیگری را داشته باشد.

شایع ترین علائم بارداری در سه ماهه اول بارداری به شرح زیر است:

علائم در ادامه مطلب.......
نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: الفبای بارداری, بارداری, جلوگیری از بارداری, روش‌های جلوگیری از بارداری, قرص ضد بارداری, کاندوم , را های جلوگیری از بارداری , علایم بارداری , بارداری زودرس ,
:: بازدید از این مطلب : 5873
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : شنبه 26 مرداد 1392

چند سوالي که زنان خجالت مي‌کشند بپرسند!

 

 خارش واژن,تماس دهانی با مقعد, رابطه جنسی دهانی, انواع کاندوم زنانه,خارش واژن,رابطه مقعدی

 

چند سوالي که زنان خجالت مي‌کشند بپرسند!

شايد شما هم بارها پيش پزشک زنان رفته باشيد اما آخر سر بدون آنکه سوالاتي که در ذهنتان بود را بپرسيد، از مطب بيرون آمده باشيد.

به گزارش سلامت نیوز خانم‌هاي بسياري سوالات فراواني در رابطه با دستگاه تناسلي خود دارند که قصد داريم در اينجا به برخي از آنها بپردازيم....

 

 سوال ها همراه با پاسخ در ادامه مطلب.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: ,دانستنیها,جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن , ارگاسم , ارگاسم در زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 5770
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : شنبه 26 مرداد 1392

پیش نیازهای ازدواج دوم

 

ازدواج دوم, مشکلات رایج بعد از طلاق

یکی از مشکلات رایج بعد از طلاق یا بهم خوردن نامزدی، مشکل در تصمیم گیری برای ازدواج دوم و نداشتن اعتماد به نفس برای انتخاب درست همسر و ترس از شکست دوباره در ازدواج دوم است.

بسیاری از افراد بعد از شکست در انتخاب اولشان بیشتر به دنبال بیان عیب و ایرادهای نامزد یا همسر سابق شان هستند و به نقش و سهم خود و کم و کاستی هایی که در انتخاب همسر و زندگی مشترک داشته اند توجه چندانی نمی کنند. به اصطلاح بیشتر نقش قربانی و کسی که مظلوم واقع شده را ایفا می کنند و همین موضوع باعث می شود، دوباره در انتخاب همسر دچار اشتباه شوند....

خواندن بقیه در ادامه مطلب.....

 

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی,دخترونه پسرونه,جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , ازدواج,ازدواج با زنان مطلقه,ازدواج در ایران باستان,ازئواج در آیین زرتشت , ازدواج دوم , عقد موقت , صیغه , صیغه چند ماهه ,
:: بازدید از این مطلب : 4778
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : شنبه 26 مرداد 1392

عشق دوران مجردی تان از کدام نوع است؟شهوانی یا عاقلانه

 

دوران مجردی,عشق دوران مجردی

عشق های دوران مجردی انواع مختلفی دارد. می دانید عشق شما از کدام نوع است؟


یکی از بزرگ ترین نظریه پردازان عشق «اشترنبرگ» است، وی در سال (1987) در کتاب "قصه عشق" نظریه مثلثی عشق را بیان می کند. وی معتقد است که عشق دارای سه مولفه «میل، صمیمیت و تعهد» است. اشترنبرگ انواعی از عشق را بر اساس این سه مولفه مطرح می کند که در ادامه به برخی از آنان اشاره می کنیم:

عشق دوستانه
این عشق زمانی وجود دارد که میل و تعهد اصلا وجود ندارد ولی عامل صمیمیت در حد بسیاری حضور دارد. این نوع عشق اغلب در بین دوستان صمیمی دیده می شود.

عشق پوچ
در این عشق تعهد به صورت قوی وجود دارد اما از میل و صمیمیت خبری نیست. مثل زمانی که یک زوج تنها به خاطر فرزندان، با هم زندگی می کنند.

عشق خیال انگیز
این عشق در بین زوج هایی دیده می شود که میل و صمیمیت در آن ها زیاد است اما تعهد کمی در قبال یکدیگر دارند.

عشق شهوانی
میل جنسی در این عشق بیشتر حضور دارد. صمیمیت و تعهد نه این که وجود نداشته باشد اما در سطح بسیار پایینی وجود دارد.

عشق مشفقانه
در این عشق صمیمیت و تعهد شدید است اما کارکرد میل جنسی از بین رفته یا ضعیف است. این عشق را می توانید در بین زوج هایی ببینید که به مدت طولانی با یکدیگر زندگی کرده اند ولی جاذبه جنسی بین آن ها از بین رفته است.

عشق ابلهانه
در این نوع از عشق دو عنصر میل و تعهد در سطح بالایی وجود دارد ولی صمیمیت در آن بسیار کمرنگ یا ضعیف است.

فقدان عشق
در این نوع عشق نیز هیچ کدام از عناصر عشق حضور ندارند. ما این نوع رابطه را به طور روزانه با افراد عادی یا نه چندان نزدیک تجربه می کنیم.با این تعریف بد نیست کمی بیشتر تامل کنیم و ببینیم که عشقی که اکنون در حال تجربه کردن آن هستیم، از کدام نوع است.

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , علمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4923
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 25 مرداد 1392

۶ گام برای جبران کمبود محبت همسر

 

کمبود محبت همسر,مهر طلبی همسر,ابراز محبت

یکی از مهم ترین نکات درباره ابراز محبت و دریافت آن، تفاوت های زوجین است. در بسیاری از موارد یکی از زوجین به شیوه و روشی که خودش دوست دارد محبت دریافت کند، محبت می کند.

مثلا خانمی انجام کارهای خانه یا کدبانو بودن را محبت می داند در حالی که همسرش نیازمند محبت کلامی او است و یا مردی بیشتر کار کردن را اقدامی محبت آمیز نسبت به همسرش می داند اما همسر وی نیازمند گفت و گوی محبت آمیز و یا دریافت دیگر انواع محبت از جانب اوست.

+ راه دریافت محبت خود را مشخص کنید
قدم اول برای رفع چنین نقیصه ای این است که زوجین راه دریافت محبت خود را مشخص کنند؛ یعنی زوجین به صراحت و بدون پرده پوشی بیان کنند که به کدام نوع توجه و دریافت محبت نیاز دارند و ترجیح می دهند چگونه نیاز به محبت شان برآورده شود که البته لازمه آن خودآگاهی زوجین است. اما اشتباه رایج این فکر است که "چون همسرم مرا دوست دارد پس باید بداند دوست دارم که الان به من توجه کند" یا "همسرم بدون این که من به او بگویم باید بداند که چه زمانی به محبت نیاز دارم". در صورتی که بسیاری از زوجینی که یکدیگر را دوست دارند در مواقع زیادی از نیاز هم بی خبر هستند. شما هر روز از محل کار تماس می گیرید و به همسر خود ابراز محبت می کنید والبته انتظار دارید که متقابلا همسرتان نیز با این شیوه محبتش را به شما ابراز کند. در صورتی که طبیعی است که همسر شما نتواند ذهن خوانی کند و نیت ضمنی این رفتار را دریابد. در این موقعیت بیان شفاف این نیاز مفیدتر است. اشتباه ذهنی ما این است که گمان می بریم اگر این نیاز خویش را بیان کنیم بی ارزش می شویم.

+ مهر طلبی همسرتان را بشناسید
قدم دوم مشخص کردن میزان مهرطلبی زوجین است. میزان مهرطلبی و نوازش جویی افراد متفاوت و بسیار محتمل است که زوجین به یک میزان مهرطلب نباشند. افراد مهرطلب معمولا در صورت دریافت نکردن محبت مورد نیاز، احساس ناامنی می کنند و در برخی موارد دچار سوءظن و بدگمانی می شوند. چاره این مسئله نیز همان بیان و شفاف سازی است.

+ خلاق باشید
قدم سوم استفاده از روش های متنوع در ابراز محبت است؛ توصیه می شود زوجین خلاقیت به خرج دهند و ابراز محبت را به شکل های متنوعی انجام دهند، روش هایی همچون نوشتن نامه، ارسال پیامک، یادداشت گذاشتن روی اشیای منزل و اتاق خواب، ارسال ایمیل و... می تواند نیاز به دریافت محبت را بیشتر ارضا کند. ضمنا افرادی که مانند شما احساس بی مهری و کم توجهی بیشتری می کنند می توانند انتظارات و نیازهای خود را به صورت مکتوب نیز بیان کنند.

+ قدردان محبت همسرتان باشید
قدم چهارم قدردانی و تشکر از محبت و توجه همسر است. یکی از راه های شکل دادن رفتار اطرافیان مان قدردانی و تشکر از رفتارهای مثبت آن ها(هرچند که مقدار آن کم باشد) است. با این روش همسر شما کم کم متوجه می شود کدام یک از رفتارهایش چنین پاسخ مثبتی ایجاد می کند و آن رفتار را افزایش خواهد داد.

+ یک طرفه به میدان محبت نروید
قدم پنجم که مکمل قدم قبل است خودداری از مهرورزی یک جانبه و یک سویه (آن چنان که در پیامک شما دیدیم) است. معمولا این تصور اشتباه وجود دارد که "من محبت می کنم تا همسرم تغییر کند" یا "عشق من بالاخره او را عوض می کند". این باور نادرست است. محبت یکسویه و همیشگی کم کم نادیده گرفته می شود چرا که خاصیت سیستم روانی انسان این است که محرک های یکنواخت و تکراری را نادیده می گیرد.

+ در روزهای خاص بیشتر محبت کنید
قدم ششم و آخر نیز شناخت موقعیت ها و روزهای خاص نیاز به محبت و توجه بیشتر است. هر فردی در روزهایی از هفته و ماه به توجه و محبت بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال برخی مردان در شرایط کاری سخت، آسیب پذیر می شوند و یا برخی خانم ها در اوایل دوران قاعدگی نیاز به توجه و محبت بیشتر دارند. زوجین باید در خصوص این دوره ها و ایام خاص به یکدیگر آموزش و آگاهی بدهند و درباره انتظارات شان از یکدیگر به توافق برسند.
منبع:سلامت نیوز

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی,دخترونه پسرونه,جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , ازدواج,ازدواج با زنان مطلقه ,
:: بازدید از این مطلب : 4094
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : سه شنبه 22 مرداد 1392

روش‌های جلوگیری از بارداری و میزان کارایی آنها

jelogiri روش‌های جلوگیری از بارداری و میزان کارایی آنها

روش‌های جلوگیری از بارداری و میزان کارایی آنها

بعضی از روش‌های جلوگیری از بارداری بهتر از بقیه روش‌ها عمل می‌کنند. جدولی که در پایین می‌بینید، کارایی روش‌های مختلف جلوگیری را با هم مقایسه می‌‌گند.

 

موثرترین راه برای پیش‌گیری از بارداری روش طبیعی یا پرهیز است. اما در سال اول آن، بسیاری از زوج‌ها باردار می‌شوند چون به‌هرحال رابطه‌ برایشان پیش می‌آید بدون اینکه از یک وسیله جلوگیری استفاده کرده باشند. به همین دلیل بهتر است حتی آنهایی که برنامه‌ای برای انجام رابطه‌جنسی ندارند از راه‌های جلوگیری از حاملگی مطلع باشند......

بقیه در ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: الفبای بارداری, بارداری, جلوگیری از بارداری, روش‌های جلوگیری از بارداری, قرص ضد بارداری, کاندوم , را های جلوگیری از بارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 5403
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 18 مرداد 1392

نکاتی مهم درباره پریود یا دوران قاعدگی

pr نکاتی مهم درباره پریود یا دوران قاعدگی

نکاتی مهم درباره پریود یا دوران قاعدگی

 

اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود. این امر نشان می‌ دهد که آنها سالم هستند و آمادگی مادر شدن را در آینده دارند. دوران قاعدگی یکی از مهم ترین دوره‌های زندگی هر خانمی است و از آنجا که به‌ طور معمول، خانم ها را یک هفته در ماه درگیر می ‌کند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

باید بدانید که رعایت بهداشت فردی در این دوران بسیار ضروری است و رعایت نکردن آن ممکن است به ایجاد عفونت و عوارضی مانند نازایی در آینده منجر شود.

این عوارض می ‌تواند فرد را از نعمت مادر شدن محروم کند و ممکن است زندگی خانوادگی آینده وی را دچار مشکل گرداند، بنابراین توجه به نکات بهداشتی و رعایت آنها اهمیت دارد:

خواندن نکات در ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: بهداشت دوران قائدگی , بهداشت دوران قاعدگی , بهداشت پریود , زمان پریود , قاعدگی , کاهش درد پریود ,
:: بازدید از این مطلب : 6356
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : جمعه 18 مرداد 1392

روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت

پرده بکارت,پارگی پرده بکارت,روشهای تشخیص پارگی پرده بکارت,

روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت
معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی نیست، چرا که دلایل دیگری در از بین رفتن پرده ی بکارت دخیل هستند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم.......

بقیه در ادامه مطلب......

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: سلامت , ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ارضای زنان , ارگاسم , اموزش مسایل زناشویی , مسایل جنسی , مسایل زناشویی , نقطه G , نقطه جی , کلیتوریس , کلیتوریس چیست , یافتن نقطه جی , رابطا زناشویی , ارگاسم , رضایتاز رابطا , ارگاسم , پرده بکارت , روش تشخیص پرده بکارت ,
:: بازدید از این مطلب : 5142
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : سه شنبه 15 مرداد 1392

آموزش ارضای زنان در رابطه زناشویی

esterahat آموزش ارضای زنان در رابطه زناشویی

آموزش ارضای زنان در رابطه زناشویی

زنها بسته به محل تحریک دو نوع ارگاسم دارند:

نوع اول ارگاسم بوسیله تحریک کلیتوریس است که شایع میباشد.در این روش کلیتوریس باید با لمس تحریک شود.

نوع دوم ارگاسم از طریق واژن میباشد.این نوع ارگاسم از طریق فشار(معمولا”فشار نوک آلت مرد) روی نقطه جی ایجاد میگردد.نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود ۲ اینچی از مدخل آن قرار دارد.....

خواندن بقیه در ادامه مطلب......مقاله علمی بوده و به افراد زیر 18 سال توصیه نمیگردد

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , برای متاهل ها , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ارضای زنان , ارگاسم , اموزش مسایل زناشویی , مسایل جنسی , مسایل زناشویی , نقطه G , نقطه جی , کلیتوریس , کلیتوریس چیست , یافتن نقطه جی , رابطا زناشویی , ارگاسم , رضایتاز رابطا ,
:: بازدید از این مطلب : 5482
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : دو شنبه 14 مرداد 1392

نکاتی در مورد انزال و ارگاسم زنان

nzal نکاتی در مورد انزال و ارگاسم زنان

 

ﺍﻧﺰﺍﻝ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺧﻴﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﻴﻔﺘﺪ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻄﻮﺭ ﺫﻫﻨﯽ ﻧﻴﺰ ﻓﻌﺎﻝ ﺷﻮﺩ ، ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺭﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﻧﻴﺰ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﺪ. ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺭﮔﺎﺳﻢ ﯾﺎ ﺍﻧﺰﺍﻝ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻴﺪ؟

ﭼﻴﺰﻫﺎی ﺟﺎﻟﺐ ﺯﯾﺎﺩی ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮔﻞ ﺳﺮ ﺳﺒﺪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ، ﺑﺮﺍی ﺩﺍﻧﺴﺘﻦ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﻭﺝ ﻟﺬﺕ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺮﺍی ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺭﺍ ﺩﺭﮔﻴﺮ ﺧﻮﺩ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻭﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺣﻘﺎﯾﻘﯽ ﺣﻴﺮﺕ ﺍﻧﮕﻴﺰ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻧﺰﺍﻝ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭی ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺗﺎ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻴﺎﻧﺪﺍﺯﯾﺪ.......

برای خواندن مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید.....به نقل از گروه ترجمه مجله پزشکی مادر

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: , دانستنیها , جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن , ارگاسم , ارگاسم در زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 4358
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : دو شنبه 14 مرداد 1392

آموزش درمان انزال زودرس به طور کامل

enzal zod آموزش درمان انزال زودرس به طور کامل

انزال زودرس شایع‌ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی برزندگی زناشویی افراد دارد.اغلب کسانی که دچار این بیماری هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.

چگونه دیر ارضا شویم-درمان زودانزالی

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

 

بقیه در ادامه مطلب.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: سلامت , ازدواج و زناشویی , مربوط به مردان , ,
:: برچسب‌ها: , دانستنیها , جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن , دیر انزالی , درمان زود انزالی , درمان انزال زود رس ,
:: بازدید از این مطلب : 6180
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : دو شنبه 14 مرداد 1392

رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

تیرگی آلت تناسلی زنان, علت تیرگی آلت تناسلی, درمان تیرگی آلت تناسلی زنان

 رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

 رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )
یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند......

برای خواندن مقاله کامل به ادامه مطلب بروید.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: سلامت , ازدواج و زناشویی , مربوط به زنان , ,
:: برچسب‌ها: , دانستنیها , جدیدترین تحقیقات , تعیین جنسیت , زناشویی , آموزش همسر داری , رازه ی مردان و زنان , رفع تیرگی آلت , رفعتیرگیواژن ,
:: بازدید از این مطلب : 6818
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : دو شنبه 14 مرداد 1392

آیا میدانید تهوع بارداری نشانه هوش بالای جنین است !

 تهوع بارداری,حالت تهوع بارداری

  به نظر می رسد تهوع صبحگاهی در دوران بارداری ناشی از وضعیت هورمونی بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.
حالت تهوع به ویژه در صبحگاه یکی از علایم اولیه بارداری است. این حالت ناخوشایند که ویار نام دارد، در اغلب خانم های باردار مشاهده می شود.
 این اختلال گرچه مشکلاتی را برای مادر باردار ایجاد می کند، اما می تواند نشانه ضریب هوشی بالا در فرزندی باشد که او در راه دارد.
 محققان بیمارستان کودکان در تورنتو (کانادا) نشان دادند تهوع صبحگاهی در دوران بارداری نشانه خوبی بوده و هوش بالای جنین را به اثبات می رساند....

خواندن بقیه در ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: زیبایی و شادابی , ازدواج و زناشویی , مقاله , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی,دخترونه پسرونه,جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , ازدواج,ازدواج با زنان مطلقه,ازدواج در ایران باستان,ازئواج در آیین زرتشت , زایمان , زایمان طبیعی , زایمان زودرس , جنین , هوش جنین ,
:: بازدید از این مطلب : 5337
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 10 مرداد 1392

عشقتان را از روي SMS هايش بشناسيد

نوشتن پیامک برای عشق,پیامک برای عشقمان,تست روانشناسی

عشقتان را از روي SMS هايش بشناسيد

تست روانشناسی - بی‌شک همان‌طور که پیشرفت علم و دردسترس بودن امکانات ارتباطی راه‌های با خبر شدن آدم‌ها از هم را آسان‌تر و سریع‌تر کرده، به همان نسبت هم آدم‌ها را از هم دور کرده. تب پیامک‌ها و دنیای مجازی به قدری ما و زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار داده که دیگر کمتر برای همدیگر وقت می‌گذاریم. می‌توان گفت برای با هم بودن تنبل شده‌ایم و با خیال اینکه وقتی می‌توان با یک پیامک از یکدیگر با خبر شد دیگر نیازی به طی کردن مسافت‌ها نیست و این یعنی دور شدن از هم و حس نکردن یک ارتباط، حالا می‌خواهیم بدانیم که آیا با این پیامک‌ها می‌توانیم احساسات خود را هم بروز بدهیم یا حتی پی به افکار طرف مقابل خود ببریم، در این باره با پوریا پاکرو روانشناس و مشاور خانواده صحبت کرده‌ایم و به نتایج جالبی رسیده‌ایم....

بقیه در ادامه مطلب.....

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی,دخترونه پسرونه,جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , تست روانشناسی , اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 4585
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 9 مرداد 1392

راز های عشق

 

راز عشق, شریک زندگی, رازهای عشق و عاشقی

1. راز عشق در تواضع است .
این صفت به هیچ وجه نشانه تظاهر نیست.
بلکه نشان دهنده احساس و تفکری قوی است.
میان دو نفری که یکدیگر را دوست دارند،
تواضع مانند جویبار آرامی است که چشمه محبت
آنها را تازه و با طراوت نگه میدارد.

 

2. راز عشق در احترام متقابل است.
احساسات متغیر اند، اما احترام دو طرف ثابت می ماند .
اگر عقاید شریک زندگی ات با عقاید تو متفاوت است ،
با احترام به نظریاتش گوش کن .
احترام باعث می شود که او بتواند خودش باشد .

 

بقیه راز ها در ادامه مطلب.........

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها : عکس بوسه عاشقانه, عکس جدید عاشقانه, عکس عاشقانه, عکس عاشقانه 2 تیر ماه 1392, عکس عاشقانه با متن, عکسهای عاشقانه , عکس عاشقانه مخصوص موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 4953
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : یک شنبه 6 مرداد 1392

زدواج در آيین زردشتی ايران باستان
در دين زرتشتي تعدد زوجات روا نيست و گفته شده همانگونه که يک زن نمي‌تواند در يک زمان بيش از يک شوهرداشته باشد مرد نيز نمي‌تواند در آن واحد دو يا چند زن داشته باشد. اختيار زن دوم در شرايطي خاص و سخت که در آيين نامه زرتشتيان آمده جايز است نظير اينکه زن اول فوت شده باشد.

در ايران باستان تنها در صورتي فرد زرتشتي مي‌توانست با وجود زن اول زن ديگر اختيار کند که زن اول به تشخيص پزشک عقيم بوده و خود موافقت خويش را براي اين کار اعلام کند و رضايت داشته باشد هدف از اين عمل نيز بقا نسل و پرورش فرزنداني نيک براي دين و دنياست.

ازدواج,ازدواج در ایران باستان,ازدواج در آيین زردشتی

در مورد انواع پيوند زناشويي در ايران باستان گفتني است که زن و مرد زرتشتي به 5 صورت وتحت عناوين پادشاه زن- چاکر زن- ايوک زن- ستر زن- خودسر زن پيوند زناشويي مي‌بستند که هر يک جداگانه به شرح زير است:

 

بقیه در ادامه مطلب....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی , دخترونه پسرونه , جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , ازدواج , ازدواج با زنان مطلقه , ازدواج در ایران باستان , ازئواج در آیین زرتشت ,
:: بازدید از این مطلب : 4332
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 2 مرداد 1392

خودآموز منت‌کشی از همسر

منت‌کشی از همسر, انتقاد ازهمسر,زندگی مشترك

 

همه ما آدم‌ها گاهی اشتباه می‌کنیم، گاهی دل یکدیگر را ناخواسته می‌شکنیم و این پایان موضوع نیست بلکه باید این اشتباه را جبران کنیم. عذر خواستن یکی از مۆثرترین روش‌هایی است که می‌تواند آتش معرکه را در خانواده خاموش کند و جو آرامی را دوباره به خانه‌تان بر گرداند.

 

اما عذر خواهی هم مانند هر کار دیگری، چم و خم‌های مخصوص به خود را دارد مانند:

انتقاد را با گشاده رویی بپذیرید چون همیشه حق با شما نیست:در مجادله ای که هر دوی شما تصور می‌کنید حق با شماست و مشکل مربوط به طرف مقابل می‌باشد به ویژه اگر قبلاً نیز مکرراً بر سر موضوع فعلی بحث کرده‌اید, لطفاً انتقاد همسر خود را با روی باز و به راحتی گوش کنید.

 

موقتاً به جای خلوتی بروید: در اوج بحث فشار خونتان بالا می‌رود و تپش قلبتان بالا می‌رود و ممکن است چیزهایی بگویید که لزوماً بیان آن‌ها منظوری ندارید. همیشه به مکانی خلوت نیاز دارید که در آن از هم جدا شده آرام گرفته و افکار خود را جمع کنید.

 

گذشته را یاد آوری نکنید: به چیزی که اکنون در حال روی دادن است توجه کنید. آتش‌بیار معرکه شدن راهی به جایی نخواهد برد و با فراموش کردن گذشته زودتر به توافق می‌رسید.

 

به همسرتان بگویید که دشمن‌اش نیستید: اگر به آرامی در مورد موضوعی بحث می‌کنید و همسرتان به یکباره صدایش را بالا برده و از کوره در می‌رود کافی است به طرفش رفته و محبتتان را به او نشان دهید. دست خود را به آرامی در دستش قرار دهید تا بفهمد که این مجادله بی اهمیت است.

 

محیط دور و برتان را منظم و آراسته کنید: محیط اطراف تأثیر مستقیمی روی احساسات ما دارد. عصبانیت یک احساس خشن است اما با مراقبت همراه با توجه محبت آمیز همیشه می‌توان آن را کنترل کرد.

 

نترسید و مشکل‌ترین کلمه را به زبان بیاورید: یک عذر خواهی واقعی می‌تواند یکی از دشوارترین پیشنهاداتی باشد که ما ارائه می‌دهیم! بر خلاف تصور عموم همه افراد قادر به زبان آوردن این کلمه بوده و تا به حال هیچ کس بعد از گفتن آن غش نکرده است.

 

جمله ای دل‌پذیر به او بگویید: گاهی اوقات فراموش کردن حرف‌های آزار دهنده کسی که دوستش دارید مشکل به نظر می‌رسد اما اگر چیزی قابل تعریف را با آن بیاموزید روبه رو شدن با مسائل بسیار آسان‌تر خواهد شد.

 

بگویید که دوستش دارید: هنگامی که می‌خواهید به حالت آشتی و صلح برگردید به همسرتان بگویید که دوستش دارید. اطمینان دادن در مورد این موضوع که احساس شما نسبت به همسرتان هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد,بسیار خوب است.

 

ببخشید و فراموش کنید: عذر خواهی تنها به این معنا نیست که بگویید متأسفید بلکه باید آن اتفاق را برای همیشه فراموش کنید. در حقیقت فراموشی باعث می‌گردد که مسئله مورد نظر راه بازگشت و سرایت دوباره به رابطه‌تان را نداشته باشد.

منبع: خانواده سالم

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی , دخترونه پسرونه , جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , بچه چندمی؟ , منت کشی , آموزش آشتی کردن ,
:: بازدید از این مطلب : 4209
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 27 تير 1392

بچه چندم هستید؟

تست روانشناسی,ترتیب تولد,تستهای روانشناسی

 

اینکه شما اولین نوردیده خانواده باشید یا اینکه بعد از خواهر و برادران‌تان به دنیا بیایید تا حدودی می‌تواند سرنوشت عاطفی‌تان را هم تعیین کند.

 

از ژنی که به ارث می‌برید گرفته تا تحصیلات پدر و مادرتان، همه و همه می‌تواند روح و روان شما را زیر و رو کند و روی ازدواجی که چند دهه بعد از تولدتان اتفاق می‌افتد تاثیر بگذارد. اما گذشته از تمام چیزهایی که دست خودتان هست و نیست، ترتیب تولدتان هم می‌تواند نقش کلیدی را بازی کند. اینکه شما اولین نوردیده خانواده باشید یا اینکه بعد از خواهر و برادران‌تان به دنیا بیایید تا حدودی می‌تواند سرنوشت عاطفی‌تان را هم تعیین کند. گرچه سال‌هاست که برخی از روانشناسان بر اهمیت این موضوع تاکید می‌کنند اما قبل از خواندن این متن باید بدانید این قانون‌ها، همیشه و در مورد همه آدم‌ها صادق نیست. شاید با بررسی روانشناختی ترتیب تولد، بتوانیم به شکل‌گیری یک پیش‌فرض در ذهن شما کمک کنیم اما قبل از آن به شما هشدار می‌دهیم این قانون‌ها در همه آدم‌ها و با تمام جزئیات صادق نیست.

 

بچه‌های اول زورگو هستند؟

بچه‌های اول باید با بچه‌های چندم ازدواج کنند؟

بهترین گزینه برای ازدواج

بدترین گزینه برای ازدواج

خسیس‌های همیشه تنها

بدترین گزینه برای ازدواج

اگر خواستگارتان بچه دوم است خیال‌تان راحت

بهترین گزینه برای ازدواج

بچه‌های آخر نباید باهم ازدواج کنند

بهترین گزینه برای ازدواج

بدترین گزینه برای ازدواج

خواندن همه مطالب در ادامه مطلب.....

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی , دخترونه پسرونه , جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری , بچه چندمی؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 5303
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : پنج شنبه 20 تير 1392

روز خواستگاری چه بگوییم؟

 

روز خواستگاری ,داماد شدن, عروس شدن

قدیمی‌ها اعتقاد داشتند ازدواج، ارتباط زیادی به دختر و پسری که قرار است با هم ازدواج کنند ندارد بلکه به والدین و حتی طایفه دو نفر مربوط می‌شود. اگر در خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود دقت کنید، درمی‌یابید که زوج‌های زیادی قبل از نشستن بر سر سفره عقد حتی همدیگر را نیز ندیده بودند.

 

برای داماد شدن همین‌قدر کافی بود که پسر بگوید می‌خواهد ازدواج کند و گاهی برای عروس شدن به همین اندازه هم نیاز نبود؛ اما دیگر نمی‌شود چنین نسخه‌ای برای نسل امروز پیچید؛ نسلی که قرار است در یک خانواده کوچک دو نفره فقط روی پای خودش بایستد بی‌تردید ملاک‌ها و معیارهای خاص خودش را نیز دارد.

 

برای این نسل جدید توصیه می‌شود دست‌کم یک جلسه گفت‌وگو پیش از خواستگاری برگزار شود تا در آن از دیدگاه‌های یکدیگر و خانواده‌هایشان مطلع شوند. حرف‌های این جلسه و جلسات خواستگاری و پس از آن باید از لاف و گزاف به دور باشد و دختر و پسر خود را همان‌گونه که هستند نشان دهند. بنابراین، سعی کنید به هنگام گفتگو از هرگونه کلی‌گویی، پراکنده‌گویی و ابهام‌گویی اجتناب کنید فکر نکنید این‌که نگذارید طرفتان به واقعیات پی ببرد زرنگی است.......

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی , دخترونه پسرونه , جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری ,
:: بازدید از این مطلب : 5441
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 19 تير 1392

مردها را خوب بشناسید

 

شناخت مردان, بی اعتمادی به همسر

مردان همیشه از انتظاراتی كه از زنان دارند سخن می‌گویند و برخی از زنان هم می‌گویند توقع و انتظار دو طرفه است و نباید فقط زن از شوهر یا شوهر از زن توقع داشته باشد. برخی از انتظارات كه مردان از زنان دارند بجا و برخی كمی غیر واقع بینانه است. همچنین برخی از این توقعات تا حدودی وابسته به جنسیت مردانه و بعضی هم وابسته به فرهنگ است. از بین همه‌ توقعاتی كه تقریبا مردان همه‌ كشورها از زنان دارند برخی را كه به نظر خودم و از دیدگاه دانش روانشناسی‌، موجه‌تر و منطقی‌ترند انتخاب كرده‌ام تا در این مطلب نظرتان را به آنها جلب كنم. .....

برای شناخت مردها به ادامه مطلب بروید.....Wink

 

نمایش تبلیغات شما با کمترین هزینه در پرتال تک بروز در قسمت نطرات اطلاع دهید email:takberoz@yahoo.com

:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ازدواج و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: مقاله روانشناسی , دخترونه پسرونه , جدیدترین مطالب روانشناسی , را های آشتی , دعوا , زن و شوهر , حل دعوای زن و شوهری ,
:: بازدید از این مطلب : 5104
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : sobhan
ت : چهار شنبه 19 تير 1392
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');